![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
სად ვიყიდი რასაც ქვია ანტიფრიზს, (წყალი ანტიფრიზის ნაცვლად როარიყოს) ან რაიმე ინდექსები ხოარააქვს ხარისხიანს, თეგეტაში ექნებათ კარგი?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მოკლედ სუბარუში ასხია G11 ანტიფრიზი, რომელიც არაა აგრესიული იაპონური მარკისა ვტომობილის რეზინებთან. მწვანე ფერის რაც ასხია ეგაა სუბარუს ორიგინალ იანბტიფრიზი ეთილენგლიკორის ბაზაზე. სხვა ეთილენგრილორიანს იშოვი, მაგრამ დამატებას არ გირჩევ. ბევრი იძახის რ ოდავამატე და არ აიჭრაო, მაგრამე გრე არაა, მაწონივით ნაღდად არ აიჭრება, უბრალოდ დაიწყებს ნალექების გაკეთებას თუ შეცდი დამატებაში, დაკარგავს სხვადასხვა თვისებებს, ცნობისთვის :
ყინვის საწინააღმდეგო; დუღილის საწინააღმდეგო; აქაფების საწინააღმდეგო; ანტიკოროზიული; ანტიაქროლვადი; შემზეთავი თვისებები; ..... ანტიფრიზები არის ჩვეულებრივი და ასევე ლნგ ლაიფი. სუბარუსი არის ლონგ ლაიფი, რომელიც 50 000 კილომეტრს გადის და დარწმუნებულ ივარ უკვე ამოწურული აქვს თავისი თვისებები მიუხედავად იმისა რამდენ გრადუსს აჩვენებს სიმკვრივის საზომი სპეციალური ხელსაწყო. მეც ბევრი ვეძებე ანტიფრიზის არჩევანი და საბოლოოდ მივედი ასეთ ანტიფრიზამდე: FEBI G12+ purple Long life. ეს არის ანტიფრიზი, ბოლო თაობის, რომელიც არის ლონგ ლაიფ სერიის, 50 000 კილომეტრი ან 9 წელი. არის თანამედროვე ტექნოლოგიის ორგანულ ბაზაზე და არ აზიანებს რეზინის სხვადასხვა ტიპის უპლატნიტელებს, პომპებს და ასე შემდეგ. მე ანტიფრიზი მაინც შევცვალე მიუხედეავად იმისა რომ შემოწმებამ მიჩვენა -20გრადუსი. თუ უვლი მანქანას და იცი რომ კიდევ დიდხანს შენ უნდა გყავდეს მაშინ შეცვალე ანტიფრიზი, თუარადა მოდი, შეგიმოწმებ რამდენ გრადუსზე დგას და დამშვიდებული შეხვდები ზამთარს. თან როდესაც არ ვასხამთ იგივე სუბარუს ორიგინალ ანტიფრიზსს ჯობია ასეთი პროცედურის ჩატარება: გამოვუშვათ სითხე რადიატორის კრანიკიდან, ჯობია მანქანა იოდგეს ცხვირით ოდნავ დაღმართზე. მატორის ქვედა მხარეს ბლოკზე აქვს ორი ცალი 6 კუთხა ბოლტი, რის მოშვების შემთხვევაში კიდევ რაღაც რაოდენობა ჩამოვა გაგრილების სისტემიდან. ჩავასხათ სუფთა გამოხდილი წყასლი და ერთი დდღე ვიაროთ უბრალო წყლით, აუცილებლად ვიხმაროთ ფეჩი, გახსნილი ბოლომდე ცხელზე. შემდეგ ისევ გამოვუშვათ მთლიანად და უკვე ჩავასხათ დაახლოებით 4 ლიტრი ანტიფრიზი, შემდეგ კი სისტემის შესავსებად დავამატოთ საჭირო რაოდენობის გამოხდილი წყალი. თუ სისტემა ჟანგიანია, გამორეცხვის პროცედურა ჯობია 2 ჯერ გაკეთდეს. ასეთი გამოცვლა დაგაზღვევთ ანტიფრიზის არასასურველ იარევისგან, დიდხანს დაგავიწყებთ ანტიფრიზის პრობლემებს, დაიცავს სისტემას ნალექებისგან და კოროზიისგან. |
|
|
![]() ![]() |