![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
როგორც იქნა ვიშოვე ევროპული ფორესტერის ROM იმიჯი თუ პრაშივკა ქვია. მოკლედ მაგარი პესიმისტური ბუსტ მაპები ქონია
![]() ![]() ტურბინას კი შევცვლი მაგრამ 0.91 ბარზე ზევით მოდის Fuel Cut ![]() არ დამცინოთ მაგრამ ECU ს ვერ ვპოულობ ![]() მართლა რულის ქვეშ ბლომად დიგნოსტიკის შტეკერებია მათ შორის მგონი პრაშივკისთვის და საერთოდ რამდენი მიუერთენელი შტეკერია ამ მანქანაში ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Gazman @ 28th December 2010 - 00:41) [snapback]214660[/snapback] პატარა გაიდი ეკუს ტუნინგზე ევო-ს მაგალითზე ფარტ 1 , იქნებ ვინმეს გამოადგეს მანდ დაწერილი ინფო მალადეც , ძალიან კარგი მანუალია დამწყები ტუნერებისთვის. მიცუს ეკუც ბევრად მეტ საშუალებებს იძლევა ვიდრე სუბარუსი, სუბარუს ეკუ მაგ დონეს მიუახლოვდა 2005 წელს და მაგ დონეზე ავიდა 2007 წელს. ერთადერთ რამეს დავაზუსტებ უფრო გასაგები რომ იყოს მკითხველისთვის ძრავის დატვირთვა (Engine Load) ნიშნავს მართლაც ძრავის დატვირთვას, ანუ ძრავი რამდენად იყენებს თავის მოცულობას და ამ პარამეტრს თუ გადავიყვანთ პროცენტებში, მაშინ უფრო იოლი გასაგები იქნება, ანუ 100=100% ანუ 2.0 მატორში ერთ ბრუნზე შედის 2 ლიტრი ჰაერი, 150=150% ანუ 2 ლიტრიან მატორში შედის 150% ჰაერი, ანუ 3 ლიტრი და ასე შემდეგ, მოკლედ ბუსტის მიმართ პირდაპრპროპორციული კი არის მაგრამ მთლად ისეც არ არის რომ 200 იყოს 1 ბარი, იმიტომ რომ 1 ბარი წნევის დროს დატვირთვა შეიძლება იყოს 180-იც და 220-იც. ძრავის დატვირთვის პარამეტრია გრამი/ბრუნი (g/rev) და ითვლება შემდეგი ფორმულით : ჰაერის ნაკადი გრამი წამში(g/s) /(ბრუნებზე(RPM)*60) ეს 60-ზე გამრავლება საჭიროა იმისთვის რომ წამები არ გავყოთ წუთებზე. ანუ თუ ვითვლით ძრავში რამდენი ჰაერი შევიდა წამში, ბრუნებიც უნდა დავთვალოთ წამებში. ვოზდუხომერის(MAF) სქალინგსაც თუ დაამატებ უფრო მაგარი იქნება, ვინაიდან ყველა MAF-ს აქვს ცდომილება და დახურულ ციკლში მუშაობისას ეკუ სწავლობს თუ რამდენ იტყუება მისი MAF და შედეგ ღია ციკლისას იყენებს ამ შესწავლილ პარამეტრს, ამიტომ MAF კალიბრაცია ერთერთი ყველაზე მთავარი მომენტია ტუნინგისას. კიდევ ერთჯერ მადლობა მანუალისთვის, დასაწყისისთვის ძალიან კარგია და ეგრე გააგრძელეთ. იმედია სიახლეებს აქ შეგვატყობინებ ტყუილად რომ არ ვამოწმოთ საიტზე. ახლა გამახსენდა რომ კიდევ ერთი რამც დამავიწყდა. როგორც აღნიშნე მუდმივი დავის საკითხია დეტონაციისას ზაჟიგანიის კუთხე დავწიოთ თუ მეტი ბენზინი ჩავასხათ და ამაზე ცალსახა პასუხი არ არსებობს, ნორმალურ ქვეყნებში ამისთვის დინოს იყენებენ და ორივე ვარიანტს განიხილავენ, რომელზეც მეტ შედეგს მიიღებენ იმას ტოვებენ. მოკლედ ეკუს ტუნინგი საკმაოდ შრომატევადი და არც ისე იოლი საქმეა. კიდევ ერთერ წარმატებები. ახლა უკვე კითხა მაქვს კიდევ ერთი, 3D რუკებში ჩვენ გვაქვს 24/24 ცხრილი, სუბარუს შემთხვევაში სამწუხაროდ უფრო ნაკლები (16/16) მაგრამ ლოგების ჩაწერისას ადვილი შესამჩნებია რომ ამ ცხრილიდან ნახევარსაც ვერ ვხედავთ, ანუ რუკაზე განსაზღვული პოზიცია დავუჩვათ დატვირთვა 120 და 1500 ბრუნი თითქმის არასდროს შეგვხვდება, ან თუნდა დატვირთვა 30 და 5700 ბრუნი. ან თუ შეგვხვდება ასეთი , იმდენად ცოტა იქნება (1-2) შემთხვევა, რომ ძნელია იმსჯელო ამ 1-2 მორტყმით იმაზე, თუ რამდენად სწორია ამ ურაში ჩაწერილი პარამეტრები და როგორ უნდა ჩავწეროთ ლოგები ისე რომ რუკების ყველა უჯრა აისახოს ლოგში, ანუ ძრავის მუშაობის ყველა შესაძლო ვარიანტი რომ ჩავიწეროთ. ჩვეულებრივ მოკვდავთატვის ავღნიშნა იმას რომ ამ კითხვის შინაარსი ასეთია, ყველა ვარიანტი რომ განიხილო0ნ იმიტომ ანასტროიკებენ ყველა სიჩქარეში, მაგრამ ის ყველა სიჩქარეც ვერ გვაძლევს ძრავის მუშაობის ყველა შესაძლო ვარიანტს. რამეთუ არსებობს უჯრები(პოზიციები) რომელზეც შეიძლება ცხოვრებაში ვერ მოვხვდეთ, მაგრამ ვაიდა მოხვდეს, როცა მოხვდება მაშინ მატორი ხომ არ უნდა დავსტუკოთ ან თუნდაც სიმძლავრე რატომ დავკარგოთ?? |
|
|
![]() ![]() |