IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ECU Tuning, პრაშივკები, რომები, სოფტი, კითხვები, რჩევები
Sturbo
გამოხმაურება May 7 2010, 21:24
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




როგორც იქნა ვიშოვე ევროპული ფორესტერის ROM იმიჯი თუ პრაშივკა ქვია. მოკლედ მაგარი პესიმისტური ბუსტ მაპები ქონია sad.gif :



ტურბინას კი შევცვლი მაგრამ 0.91 ბარზე ზევით მოდის Fuel Cut sad.gif .

არ დამცინოთ მაგრამ ECU ს ვერ ვპოულობ blink.gif ორივე მხარეს ავხადე სამკუთხედი პლასტმასის ხუფები, ბარდაჩოკი მოვხსენი, რულის ქვეშ ვეძებე მაგრამ იქ მარტო TCU ვიპოვე. ვინმეს ამერიკული არ დაგიშლიათ სად ჯანდაბაში დგას ECU ?.
მართლა რულის ქვეშ ბლომად დიგნოსტიკის შტეკერებია მათ შორის მგონი პრაშივკისთვის და საერთოდ რამდენი მიუერთენელი შტეკერია ამ მანქანაში wacko.gif ყველა ფორესტერში ეგეთი ამბავია ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Dec 28 2010, 00:59
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Gazman @ 28th December 2010 - 00:41) [snapback]214660[/snapback]
პატარა გაიდი ეკუს ტუნინგზე ევო-ს მაგალითზე ფარტ 1 , იქნებ ვინმეს გამოადგეს მანდ დაწერილი ინფო

მალადეც , ძალიან კარგი მანუალია დამწყები ტუნერებისთვის.
მიცუს ეკუც ბევრად მეტ საშუალებებს იძლევა ვიდრე სუბარუსი, სუბარუს ეკუ მაგ დონეს მიუახლოვდა 2005 წელს და მაგ დონეზე ავიდა 2007 წელს.
ერთადერთ რამეს დავაზუსტებ უფრო გასაგები რომ იყოს მკითხველისთვის
ძრავის დატვირთვა (Engine Load) ნიშნავს მართლაც ძრავის დატვირთვას, ანუ ძრავი რამდენად იყენებს თავის მოცულობას და ამ პარამეტრს თუ გადავიყვანთ პროცენტებში, მაშინ უფრო იოლი გასაგები იქნება, ანუ 100=100% ანუ 2.0 მატორში ერთ ბრუნზე შედის 2 ლიტრი ჰაერი, 150=150% ანუ 2 ლიტრიან მატორში შედის 150% ჰაერი, ანუ 3 ლიტრი და ასე შემდეგ, მოკლედ ბუსტის მიმართ პირდაპრპროპორციული კი არის მაგრამ მთლად ისეც არ არის რომ 200 იყოს 1 ბარი, იმიტომ რომ 1 ბარი წნევის დროს დატვირთვა შეიძლება იყოს 180-იც და 220-იც. ძრავის დატვირთვის პარამეტრია გრამი/ბრუნი (g/rev) და ითვლება შემდეგი ფორმულით : ჰაერის ნაკადი გრამი წამში(g/s) /(ბრუნებზე(RPM)*60)
ეს 60-ზე გამრავლება საჭიროა იმისთვის რომ წამები არ გავყოთ წუთებზე. ანუ თუ ვითვლით ძრავში რამდენი ჰაერი შევიდა წამში, ბრუნებიც უნდა დავთვალოთ წამებში.
ვოზდუხომერის(MAF) სქალინგსაც თუ დაამატებ უფრო მაგარი იქნება, ვინაიდან ყველა MAF-ს აქვს ცდომილება და დახურულ ციკლში მუშაობისას ეკუ სწავლობს თუ რამდენ იტყუება მისი MAF და შედეგ ღია ციკლისას იყენებს ამ შესწავლილ პარამეტრს, ამიტომ MAF კალიბრაცია ერთერთი ყველაზე მთავარი მომენტია ტუნინგისას.
კიდევ ერთჯერ მადლობა მანუალისთვის, დასაწყისისთვის ძალიან კარგია და ეგრე გააგრძელეთ. იმედია სიახლეებს აქ შეგვატყობინებ ტყუილად რომ არ ვამოწმოთ საიტზე.

ახლა გამახსენდა რომ კიდევ ერთი რამც დამავიწყდა.
როგორც აღნიშნე მუდმივი დავის საკითხია დეტონაციისას ზაჟიგანიის კუთხე დავწიოთ თუ მეტი ბენზინი ჩავასხათ და ამაზე ცალსახა პასუხი არ არსებობს, ნორმალურ ქვეყნებში ამისთვის დინოს იყენებენ და ორივე ვარიანტს განიხილავენ, რომელზეც მეტ შედეგს მიიღებენ იმას ტოვებენ.
მოკლედ ეკუს ტუნინგი საკმაოდ შრომატევადი და არც ისე იოლი საქმეა.
კიდევ ერთერ წარმატებები.

ახლა უკვე კითხა მაქვს კიდევ ერთი,
3D რუკებში ჩვენ გვაქვს 24/24 ცხრილი, სუბარუს შემთხვევაში სამწუხაროდ უფრო ნაკლები (16/16) მაგრამ ლოგების ჩაწერისას ადვილი შესამჩნებია რომ ამ ცხრილიდან ნახევარსაც ვერ ვხედავთ, ანუ რუკაზე განსაზღვული პოზიცია დავუჩვათ დატვირთვა 120 და 1500 ბრუნი თითქმის არასდროს შეგვხვდება, ან თუნდა დატვირთვა 30 და 5700 ბრუნი. ან თუ შეგვხვდება ასეთი , იმდენად ცოტა იქნება (1-2) შემთხვევა, რომ ძნელია იმსჯელო ამ 1-2 მორტყმით იმაზე, თუ რამდენად სწორია ამ ურაში ჩაწერილი პარამეტრები და როგორ უნდა ჩავწეროთ ლოგები ისე რომ რუკების ყველა უჯრა აისახოს ლოგში, ანუ ძრავის მუშაობის ყველა შესაძლო ვარიანტი რომ ჩავიწეროთ.
ჩვეულებრივ მოკვდავთატვის ავღნიშნა იმას რომ ამ კითხვის შინაარსი ასეთია, ყველა ვარიანტი რომ განიხილო0ნ იმიტომ ანასტროიკებენ ყველა სიჩქარეში, მაგრამ ის ყველა სიჩქარეც ვერ გვაძლევს ძრავის მუშაობის ყველა შესაძლო ვარიანტს. რამეთუ არსებობს უჯრები(პოზიციები) რომელზეც შეიძლება ცხოვრებაში ვერ მოვხვდეთ, მაგრამ ვაიდა მოხვდეს, როცა მოხვდება მაშინ მატორი ხომ არ უნდა დავსტუკოთ ან თუნდაც სიმძლავრე რატომ დავკარგოთ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Sturbo   ECU Tuning   May 7 2010, 21:24
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge