![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
რომელიღაცას გამოცვლილი გაქვთ თქვენით ჰიდრავლიკის ზეთი და მომეწონა პრინციპი, უბრალოდ აღარ მახსოვს როგორ გააკეთეთ და თუ არ შეწუხდებით დაწერეთ.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,322 რეგისტრ.: 23-May 09 მომხმარებელი № 116 ![]() |
forester2006
ეგ მეთოდი რომ ვუთხარი ასეთი სულ არ გაგვიგიაო ![]() მეთოდი 1. დავიწყოთ იმით რომ ერთი დამხმარე გჭირდება. მოკლედ გიდარავლიკის ზეთის რეზერვუარს (ბაჩოკს) უნდა მოხსნა აბრატკის შლანგი, რამე სხვა შლანგით უნდა დააგრძელო და ჩაყო პლასტმასის გამჭვირვალე ბოთლში რეზერვუარის მილაკს(ტრუბკას) ნებისმიერი ჩვარით დაგმანავ. გამჭვირვალე ბოთლი იმისთვის რომ ფერი კარგად დაინახო. ჯერ გაავსებ რეზერვუარს, ამის შემდეგ დაქოქავ მატორს და აქ უკვე გჭირდება ის დამხმარე ზემოთ რომ ვახსენე - ის საჭეს უნდა ატრიალებდეს ერთი ბოლდან მეორემდა ამ დროს რეზერვუარში(Bაჩოკში) ამატებ ახალ ზეთს მანამ სანამ არ დაინახავ რომ გამჭვირვალე ბოთლში ახალი ზეთი წამოვა. როცა ასე ცვლი იმ 700 გრამიანი სისტემის მთლიანად დასაცლელად მარტო ერთი ბოთლის იმედზე არ უნდა იყო, იმიტომ რომ აშკარად 1 ლიტრზე მეტი დაგჭირდება. |
|
|