IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ECU Tuning, პრაშივკები, რომები, სოფტი, კითხვები, რჩევები
Sturbo
გამოხმაურება May 7 2010, 21:24
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




როგორც იქნა ვიშოვე ევროპული ფორესტერის ROM იმიჯი თუ პრაშივკა ქვია. მოკლედ მაგარი პესიმისტური ბუსტ მაპები ქონია sad.gif :



ტურბინას კი შევცვლი მაგრამ 0.91 ბარზე ზევით მოდის Fuel Cut sad.gif .

არ დამცინოთ მაგრამ ECU ს ვერ ვპოულობ blink.gif ორივე მხარეს ავხადე სამკუთხედი პლასტმასის ხუფები, ბარდაჩოკი მოვხსენი, რულის ქვეშ ვეძებე მაგრამ იქ მარტო TCU ვიპოვე. ვინმეს ამერიკული არ დაგიშლიათ სად ჯანდაბაში დგას ECU ?.
მართლა რულის ქვეშ ბლომად დიგნოსტიკის შტეკერებია მათ შორის მგონი პრაშივკისთვის და საერთოდ რამდენი მიუერთენელი შტეკერია ამ მანქანაში wacko.gif ყველა ფორესტერში ეგეთი ამბავია ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Gazman
გამოხმაურება Dec 28 2010, 15:47
გამოხმაურება #2


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 129
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 723




maxouni
mixa
გაიხარეთ

ციტატა
3D რუკებში ჩვენ გვაქვს 24/24 ცხრილი, სუბარუს შემთხვევაში სამწუხაროდ უფრო ნაკლები (16/16) მაგრამ ლოგების ჩაწერისას ადვილი შესამჩნებია რომ ამ ცხრილიდან ნახევარსაც ვერ ვხედავთ, ანუ რუკაზე განსაზღვული პოზიცია დავუჩვათ დატვირთვა 120 და 1500 ბრუნი თითქმის არასდროს შეგვხვდება, ან თუნდა დატვირთვა 30 და 5700 ბრუნი. ან თუ შეგვხვდება ასეთი , იმდენად ცოტა იქნება (1-2) შემთხვევა, რომ ძნელია იმსჯელო ამ 1-2 მორტყმით იმაზე, თუ რამდენად სწორია ამ ურაში ჩაწერილი პარამეტრები და როგორ უნდა ჩავწეროთ ლოგები ისე რომ რუკების ყველა უჯრა აისახოს ლოგში, ანუ ძრავის მუშაობის ყველა შესაძლო ვარიანტი რომ ჩავიწეროთ.


ჩემი ცოდნიდან გამომდინარე ვერანაირად ვერ ჩავწერთ იმ ადგილს რომლის მიღებაც შეუძლებელია ფიზიკურათ . იმ უჯრებისთვის რომლებიც არ გამოიყენება ან უბრალოდ იშვიათად ჩემი აზრით საკმარისია ინტერპოლაცია მისცე ძირითადი სამუშაო ადგილიდან . სტოკი პრაშივკები რო შემიდარებია ზაჟიგანიეში ზოგგან -10 ყოფილა გაწერილი ზოგგან +8 და სმესი ხო საერთოდ კოპი პეისტით აქვთ ხოლმე ჩალაგებული, ქარხნიდანვე თუ კიდიათ ეგ უჯრები ჩვენ რაღატო უნდა ავიტკიოთ თავი smile.gif

აი ესე გამოიყურება ევოს მუშა ზონა 21-22პსი-ზე გასვლით პიკზე .

Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Sturbo   ECU Tuning   May 7 2010, 21:24
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge