![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,285 რეგისტრ.: 28-January 10 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 765 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,285 რეგისტრ.: 28-January 10 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 765 ![]() |
1.ჰაერის ფილტრი და "ვიხლოპი"
დავწეროთ "+" ჩემსას უყენია HKS-ის ნულოვანი ფილტრი და Apexi-ის მთლიანი "ვიხლოპი" 2.ტურბოს დაბერვის წნევის გაზრდა ბუსტკონტროლერით + აყენია HKS EVC IV ბუსტკონტროლერი 3.მაღალი წნევის ბენზინის ტუმბო, "ფარსუნკები" და კომპიუტერი - ეს არ ვიცი, არ შემიმოწმებია, მგონი სტოკია 4.ძრავას შიდა დეტალები, რომ გაუძლოს მომატებულ სიმძლავრეს + აყენია "კოვანნი" დგუშები wiseco, cosworth-ის 1.3მმ სისქის "გალოვკის პრაკლადკა", "GATES Racing"-ის "ზუბჩატი და ბალანსიროვოჩნი" ღვედები, (სტოკი ბარბაცები("შატუნები") უძლებს 500 HP-მდე). 5.დამატებითი საკონტროლო "დატჩიკები" + აყენია ზეთის წნევის, ზეთის ტემპერატურის, ბუსტის წნევის და ბრუნთა რიცხვის(შიფტლაითიანი ტახომეტრი, რომელიც გარკვეულ ბრუნთა რიცხვის მიღწევისას ანათებს) დამატებითი მაჩვენებლები. უფრო სერიოზული ტუნინგისთვის(500+HP) უკვე საჭიროა ახალი სტროკერი(მუხლა ლილვი+ბარბაცები+დგუშები), დიდი ტურბინა, რადიატორი, სიჩქარის კოლოფი, გადაბმის ქურო და ა.შ., რაც $$$-ში უსასრულობისკენ მიისწრაფის. ახლა გადახედეთ რა აქვს გაკეთებული მანქანას და რა დარჩა გასაკეთებელი, შემდეგ გადაწყვიტეთ, თუ რის გაკეთებას აპირებთ და რისთვის გჭირდებათ ასეთი მანქანა და სტოკში რომ იყიდოთ, კიდევ რამდენის დახარჯვა მოგიწევთ... P.S. თუ ტუნინგთან დაკავშირებით რამე მეშლება, შენიშვნებს მივიღებ, ოღონდ მცოდნე ხალხისგან, მაგალითად გურიჩასგან... სხვა ძალად პროფესორებმა, გთხოვთ თავი შეიკავოთ. ესენი უყენია evo ესე უწერია |
|
|
![]() ![]() |