გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Oct 18 2010, 22:46
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 |
ნოკლედ ავხსნი რაშია საქმე
|
|
|
|
![]() |
Jan 5 2011, 13:35
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 |
ლექსო
პარნიზე იმპრეზას რომ გაუთანაბრდე დიდი წონის დაგდება არ არის საჭირო, პადვესკა, ტორმუზები, საბურავები და რულის და სიდენიას შორის პრაკლატკა გინდა ძალიან კარგი. დამიჯერე მეტი არაფერი. წონის მოკლებას რაც შეეხება უნივერსალი ლეგასი ყავთ სომხებს თითქმის ტონამდე დამჩატებული, ოღონდ ქალაქში იმით ჩემმა მტერმა იარა. მანქანაში აბსოლიტურად ყველა ზედმეტი დეტალია ამოღებული ტორპედოს ჩათვლით, ჰიდრავლიკა, A/C, ABS, ვერც კი წარმოიდგენ უბრალოდ რა დონეზე დაშლილია მანქანა. 400 კილო ამოიღეს მანქანიდან თითქმის. კარბონის ან უფრო პლასტიკის კაპოტი დააყენე, 13-15 კილოს მანდ მოიგებ, მსუბუქი მახავიკი, ბევრი რამე შეიძლება გამოცვალო ისე რომ 1-2 კილო თითო დეტალში მოიგო, საბოლოო ჯამში 150 კილოს დაკლება ისე შეიძლება რომ ქალაქში ნორმალურად იმოძრაო, 150 კილო კიდევ დრაგში 2-3 კორპუსია, თუ მეტი არა, პარნიზე კიდევ გააჩნია როგორ დააკლებ, ამუ მანქანის ბალანსი არ უნდა დაარღვიო, თორემ ხცვირი თუ უფრო მძიმე გამოვიდა ვიდრე უკანა მხარე შენც კარგად იცი რა მოხდება ლეგასი არ ვიცი მაგრამ 1700 კილოიანი გალანტი მაქსიმუმ 1350 კილოზე ჩამოდის ისე რომ JTCC-ს სტანდარტებში ჯდება. |
|
|
|
leqsoo ლეგასის დამსუბუქება :) Oct 18 2010, 22:46
mixa leqsoo
აუ კაი რააააა... Oct 18 2010, 22:48
leqsoo mixa
გადი შე უტურბ... Oct 18 2010, 22:52
mixa leqsoo
ჯართავიკებთ... Oct 18 2010, 22:57
leqsoo mixa
კატალოგში ჩემ... Oct 18 2010, 23:16
ztmorieli leqsoo
დისტანციურ მ... Oct 19 2010, 00:47
PAINKILLER პარნიზე დიდ სხვაობ... Oct 19 2010, 09:04
leqsoo ztmorieli
მე ვკითხულო... Oct 19 2010, 10:11
PAINKILLER