![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 431 რეგისტრ.: 1-February 10 მდებარ.: gldani მომხმარებელი № 774 ![]() |
მოკლედ მოგიყვებით რა მომივიდა.
გარაჟთან გავაჩერე მანქანა, ჩავაქრე, გარაჟის კარებნის გაღების შემდეგ რომ ჩავჯექი მანქანაში(30 წამში) , მოხდა ესეთი რამე: ფარები ჩართული (არა ანთებული) იყო იმიტომ რომ გასაღები გამომძვრალი იყო (საერთოდ მასეა სტანდარტულად მემგონი), ხოდა გასაღები რომ გადავწიე დასაქოქად ერთი კი აინთო ფარები ზაჟიგანიის დროს და უცებ ყველაფერი ჩაქვრა (ფარები პრიბორები და სალონის შუქიც) მანქანაც არ დაიქოქა. მოკლედ "Полный мрак". 1. რამდენჯერმე გადავწიე გასაღები მაგრამ არავიტარი რეაქცია . 2. გავაღე კარები და "ღია კარი"-ს ნათურა აინთო მხოლოდ პრიბორებზე და ისიც ძალიან სუსტად. 3. გამოვაძრე გასაღები გადმოვედი მანქანიდან დავხურე კარები და ხელახლა რომ გავაღე უკვე სალონის ნათურაც და "ღია კარი"ს ნათურაც კარგად აინთო. 4. ვცადე დაქოქვა - რეაქცია ისევ ნოლი და ყველაფერი ისევ ჩაქვრა. ფარები ისევ არ ინთებოდა მოკლედ ცოტა ხნის წვალების მერე ავხადე კაპოტი და აკუმულატორის კლემები შევატოკე. პლიუსი ცოტა გატოკდა და ყველაფერი გამოსწორდა, მაგრამ მეეჭვება რომ მარტო აკუმულატორის ამბავი ყოფილიყო ეგ. თუ აკუმულატორის პრობლემა იყო მარტო, სალონის შუქები საიდან აინთო??? ან იმ "ღია კარები"ს ნათურა, პრიბორებზე საიდან მინთებდა??????? აბა ფორესტერის და საერთოდ სუბარუს მამებმა მირჩიეთ რამე რააააა!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(lexomik @ 7th January 2011 - 02:11) [snapback]217624[/snapback] მოიცა matador და კონტაქტი თუ არ აქვს აკუმულატორთან სუსტად რატომ ანათებდა ის ერთადერთი პრიბორი? ან კარების გახსნა დახურვის შემდეგ კარგად რომ ანთებდა????????? და მაინც რომ არ იქოქებოდა? კონტაქტი იყო რა თქმა უნდა, ოღონდ ძალიან მწირი, რომელიც დიდი დატვირთვისას საერთოდ წყდებოდა, ხოლო მცირედი დატვირთვისას, როგორიცაა 2-3 ვოლტი - მუშაობდა... კარის გახსნა-დახურვისას მანქანა პატარათი მაინც შეირყა, რამაც რა თქმა უნდა კლემებიც შეარყია და მოაჯინა უფრო კონტაქტურ წერტილზე ![]() კლემებს როდესაც გადაუჭერ და თუ გადაჭერამდე ცოტათი გაფხიკავ, პრობლემა მოიხსნება ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
ციტატა(Matador @ Jan 7 2011, 02:22) [snapback]217626[/snapback] კონტაქტი იყო რა თქმა უნდა, ოღონდ ძალიან მწირი, რომელიც დიდი დატვირთვისას საერთოდ წყდებოდა, ხოლო მცირედი დატვირთვისას, როგორიცაა 2-3 ვოლტი - მუშაობდა... კარის გახსნა-დახურვისას მანქანა პატარათი მაინც შეირყა, რამაც რა თქმა უნდა კლემებიც შეარყია და მოაჯინა უფრო კონტაქტურ წერტილზე ![]() კლემებს როდესაც გადაუჭერ და თუ გადაჭერამდე ცოტათი გაფხიკავ, პრობლემა მოიხსნება ![]() ![]() +11111111 მეც მასე ვფიქრობ ![]() lexomik არაფერი გაქვს სანერვიულო |
|
|
![]() ![]() |