![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ჩემი დამცავი ვაფშე განადგურდა და გადავწყვიტე რომ ერთხელ და სამუდამოდ გავაკეთო წესიერი დამცავი რა.
მინდა გავაკეთო მთლიანი ანუ მთელი წინ ამხარე რომ დაფაროს. გვერდებიც. ამოვიდეს ისე როგოგრც პლასტმასის ზაშიტა, ანუ ბუქსაობის დროს კაპოტში ტალახი არ უნდა მოხვდეს იტოკში რა. უნდა გადავიდეს კარობკაზეც და ისიც დაიცვას. ამ ყველაფრის გაკეთებას ვფიქრობ 2 მილიმეტრიანი რკინის ლისტით. და სამაგრების პოლურეთანზე დასმას. ანუ დარტყმის დროს ცოტა რომ შეამციროს დარტყმა მაგ პონტში რა, წონა მაღელვებს მაგრათ. არ მინდა ძალიან დავამძიმო ცხვირი, ისედაც არ არი ჩემი მანქანა რაკეტა და კიდე დამძიბა აღარ უნდა ნახაზი ან რამე იდეეები სხვანაირი ხომ არ გაქვთ ვინმეს? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
კარგი იდეაა.
ჩემ აზრსაც დავწერ. ზაშიტნიკის ზევით აწევა გამოიწვევს ჰაერის ცირკულაციის შეზღუდვას. თან პლასტმასი მეტალისგან განსხვავებით სითბოს არ გადასცემს. ანუ უფრო კარგი თერმო იზოლატორია. მეტალი გახურებისას იმ სითბოს ისევ მატორისკენ დააბრუნებს. ძალიან დიდი სიმხურვალე იქნება კაპოტში. მე არ ავწევდი უფრო ზევით. და კიდე სამაგრებთან დაკავშირებით. ჩვენი ზაშიტნიკის სამაგრები არის საკმაოდ ღრმად, და რაც მინახავს ალუმინის ზაშიტნიკები ყველას მოკეცილი ლისტები აქვთ დამაგრებული და მაგი მერე ვინტით სტოიკაზე. ეგ იდეა არ მომწონს, ასუსტებს კონსტრუქციას. მე ტოკარს შესტიგრანკა რკინას გადავაჩარხინებ მოვაჭრევინებ რეზნას და მეორე მხარეს აბრატნი რეზბას. შუა მონაკვეთი იქნება იმ სიგრძის რამდენითაც უნდა იყოს დაშორებული ზაშიტნიკი სტოიკიდან. აი ამაზე მქონდა საუბარი ![]() და მოუჭერდი მაგას ეგრევე მყარად ამორტიზაციის გარეშე. დამატებითი ქვედა რასპორკა გამოდის ![]() |
|
|
![]() ![]() |