![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ჩემი დამცავი ვაფშე განადგურდა და გადავწყვიტე რომ ერთხელ და სამუდამოდ გავაკეთო წესიერი დამცავი რა.
მინდა გავაკეთო მთლიანი ანუ მთელი წინ ამხარე რომ დაფაროს. გვერდებიც. ამოვიდეს ისე როგოგრც პლასტმასის ზაშიტა, ანუ ბუქსაობის დროს კაპოტში ტალახი არ უნდა მოხვდეს იტოკში რა. უნდა გადავიდეს კარობკაზეც და ისიც დაიცვას. ამ ყველაფრის გაკეთებას ვფიქრობ 2 მილიმეტრიანი რკინის ლისტით. და სამაგრების პოლურეთანზე დასმას. ანუ დარტყმის დროს ცოტა რომ შეამციროს დარტყმა მაგ პონტში რა, წონა მაღელვებს მაგრათ. არ მინდა ძალიან დავამძიმო ცხვირი, ისედაც არ არი ჩემი მანქანა რაკეტა და კიდე დამძიბა აღარ უნდა ნახაზი ან რამე იდეეები სხვანაირი ხომ არ გაქვთ ვინმეს? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
კარგი იდეაა.
ჩემ აზრსაც დავწერ. ზაშიტნიკის ზევით აწევა გამოიწვევს ჰაერის ცირკულაციის შეზღუდვას. თან პლასტმასი მეტალისგან განსხვავებით სითბოს არ გადასცემს. ანუ უფრო კარგი თერმო იზოლატორია. მეტალი გახურებისას იმ სითბოს ისევ მატორისკენ დააბრუნებს. ძალიან დიდი სიმხურვალე იქნება კაპოტში. მე არ ავწევდი უფრო ზევით. და კიდე სამაგრებთან დაკავშირებით. ჩვენი ზაშიტნიკის სამაგრები არის საკმაოდ ღრმად, და რაც მინახავს ალუმინის ზაშიტნიკები ყველას მოკეცილი ლისტები აქვთ დამაგრებული და მაგი მერე ვინტით სტოიკაზე. ეგ იდეა არ მომწონს, ასუსტებს კონსტრუქციას. მე ტოკარს შესტიგრანკა რკინას გადავაჩარხინებ მოვაჭრევინებ რეზნას და მეორე მხარეს აბრატნი რეზბას. შუა მონაკვეთი იქნება იმ სიგრძის რამდენითაც უნდა იყოს დაშორებული ზაშიტნიკი სტოიკიდან. აი ამაზე მქონდა საუბარი ![]() და მოუჭერდი მაგას ეგრევე მყარად ამორტიზაციის გარეშე. დამატებითი ქვედა რასპორკა გამოდის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(Joker+ @ Jul 19 2009, 21:17) [snapback]21936[/snapback] კარგი იდეაა. ჩემ აზრსაც დავწერ. ზაშიტნიკის ზევით აწევა გამოიწვევს ჰაერის ცირკულაციის შეზღუდვას. თან პლასტმასი მეტალისგან განსხვავებით სითბოს არ გადასცემს. ანუ უფრო კარგი თერმო იზოლატორია. ძალიან დიდი სიმხურვალე იქნება კაპოტში. მე არ ავწევდი უფრო ზევით. და კიდე სამაგრებთან დაკავშირებით. ჩვენი ზაშიტნიკის სამაგრები არის საკმაოდ ღრმად, და რაც მინახავს ელუმინის ზაშიტნიკები ყველას მოკეცილი ლისტები აქვთ დამაგრებული და მაგი მერე ვინტით სტოიკაზე. ეგ იდეა არ მომწონს, ასუსტებს კონსტრუქციას. მე ტოკარს შესტიგრანკა დკინას გადავაჩარხინებ მოვაჭრევინებ რეზნას და მეორე მხარეს აბრატნი რეზბას. შუა მონაკვეთი იქნება იმ სიგრძის რამდენითაც უნდა იყოს დაშორებული ზაშიტნიკი სტოიკიდან აი ამაზე მქონდა საუბარი ![]() და მოუჭერდი მაგას ერევე მყარად ამორტიზაციის გარეშე. დამატებითი ქვედა რასპორკა გამოდის ![]() ჰაერის ცირკულაციაზე არამგონია დიდი გავლენა მოახდინოს იმიტომ რომ იმ ჭრილებს (საჰაეროებს) რაც ზავაცკოის აქ ამასაც ვუკეთებ, ხოდა რამდენიმე სანტიმეტრით ზემოთ აწევამ არამგონია დიდად შეცვალოს. მე იდეასი კლირენსი მჭირდება შენ სტი-ზე ნაკლებად იმიტომ რომ აბვესი არ გიშვებს მეტზე მაინც და აზრი არ აქ. სამაგრზე კიდე იმ ყურებს არ ვუკეთბ. პირდაპირ ლისტს დავამაგრედ კორპუსზე ასე ვფიქრობ და კორპუსსა და ლისტს შორის იქნება ის პოლუურეთანი ამორტიზაციისთვის. თორე აბა ისე რომ დაარტყა ცხვირი კაი მოშნი უდარ იქნება, მე როგორც კარტერი დავარტყი მასე რომ ბალკა დამერტყა შეიძლება ამეღუნა. კარტერს კიდე ამორტიზაცია აქ პადმატორნი რამე. მოკლედ სამაგრი ჯერ ბოლომდე არ მაქ გადაწყვეტილი და მოვიფიქრებ. შენი იდეაც მომეწონა ოღონდ ეგ მყარათ დამაგრებას თ გადავწყვეტ. ანდა მაგ სამაგრის შეცვლა ყოველთვის შეიძლება გამოვაცლი იმ პოლუურეთანს და მასეთ სამაგრებს ჩავახრახნი, წონაც არ უნდა გამოვიდეს ბევრი არა? გვერდების დამაგრება აუცილებელია სიმაგრისთვის თორე ისე კუთხეს გამოგლეჯს ზადნით როცა მიადგები რამეს. ესე კიდე კუთხე ფაქტიურედ არ იქნებარა |
|
|
![]() ![]() |