![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 283 რეგისტრ.: 4-October 10 მომხმარებელი № 1,477 ![]() |
რამდენად მიზანშეწონილია ანთებული ჩეკით სიარული, რამეს ხო არ გავაფუჭებ? სანამ დიაგნოსტიკაზე მივიყვან ანთებული ჩეკით მიწევს სიარული. ამჟამად ვარ ბორჯომში და ვერ ვახერხებ მისვლას დიაგნოსტიკაზე. ისე მინდა გითხრათ რომ ბორჯომში რო წავედი გზაში ამინთო ჩეკი, დავაკვირდი და რა ხდება ახლა, ქალაქში რო დავდიოდი არ ანთებდა, გავცდი თუ არა თბილისის და მოვუმატე სიჩქარეს ეგრევე ამინთო, მაგრამ არ ვიცი გაგიკვირდებათ თუ არა გაწევაზე საერთოდ არ უმოქმედია, მანქანა ტრასაზე ეწეოდა მშვენივრად, ბენზინიც ბევრი არ დაუწვია. ისე ეგრე უკვე მეორედ გამიკეთა სიჩქარის მომატებაზე და ალბათ რო ჩამოვალ გავარკვევ რატო ანთებს, მაგრამ მანამდე ვინმეს რამე აზრები გაქვთ ამასთან დაკავშირებით?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 283 რეგისტრ.: 4-October 10 მომხმარებელი № 1,477 ![]() |
კი ცოტას აგვიანებს, ალბათ პრავოდკას დენი რო გადააქვს მაგის ბრალი იქნება, ერთი სიტყვით გამოვცვლი პრავოდკას და მერე შევხედავ რას იზამს
ამდენი სუბარუები შემოიყარა და დავიჯერო აქ სადმე ზუსტად ისეთს ვერ ვიშოვი როგორიც მინდა? რავი ყველა მაღაზია უკვე ყიდის სუბარუს ნაწილებს და ძალიან ცუდია თუ ვერ ვიშოვე, ბოლო ბოლო პრავოდკებია რა, ნახმარი რო მივუყენო არ გამოვა? ახალი თუ ვერ ვიშოვე სხვა რა გამოსავალია ესეიგი პრავოდკაზე სიბნელეში რო ხედავ დენი როგორ გადადის (ელვასავით რო ანატებს) ხოლო გარედან არანაირი დაზიანება არ ეტყობა გამოდის რო არის გაფუჭებული ხო, კარგი რო იყოს არანაირად არაფერს არ უნდა ხედავდე ხო და იზოლენტის დახვევასაც აზრი ა აქვს, თუ შიგნიდან არის გაფუჭებული ეჰ მეწყინა თუ ასეა სად ვიშოვო ნორმალური სადენები, წეგან დავრეკე ტეგეტაში და მითხრეს არ აქვთ მაგრამ გამოწერა შეიძლებაო და რო გამოვიწერო ძირიტადად რაზე უნდა მივაქცევინო ყურადღება რო ისეთი არ ცამომივიდეს რო მერე არ წავიდეს და გადაკეთება დაჭირდეს, ან შეკვეთის გარეშე აქ ვერსად ვერ ვიყიდი? რა არის ამისტანა რო ეგრე ძნელია შოვნა, ნორმალური რა თქმა უნდა |
|
|
![]() ![]() |