![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() SIX-707 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 920 რეგისტრ.: 12-February 10 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 812 ![]() |
აბა მეგობრებო რომელს ანიჭებთ უპირატესობას? რომელი ჯობია?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(shota @ 14th January 2011 - 16:35) [snapback]220126[/snapback] ვარიატორი პრობლემაა თავიდან ბოლომდე... რატომ? მე არ მყოლია. მაგრამ ბევრი წერს ამას: ციტატა(Achi @ 14th January 2011 - 16:34) [snapback]220125[/snapback] ვარიატორი კიდევ მართალია ყოველ 30 000კმ-ზე ზეთის ცვლა უნდა, მაგრამ თუ კარგ მანქანას იყიდით და მოუვლით არც პრობლემა არ შეგექმნებათ თუ მოუვლი (ანუ ზეთს თუ გამოცვლი დროზე) მშვენიერია, გაწევაც ავტომატზე (და ხანდახან მექანიკაზეც) უკეთესი აქვს და უფრო ეკონომიურიცაა 30 000კმ არი დაახლოებით 1-2 წელიწადი და არა მგონია ეგ პრობლემა იყოს |
|
|
![]() ![]() |