![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() SIX-707 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 920 რეგისტრ.: 12-February 10 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 812 ![]() |
აბა მეგობრებო რომელს ანიჭებთ უპირატესობას? რომელი ჯობია?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ასეთი თემა მგონი უკვე იყო ამ ფორუმზე, თუ ვცდები??
მე პირადად ვიტზს ვანიჭებ უპირატესობას, სიმარტივის და ნაწილების მისაწვდომობის გამო ![]() ![]() ციტატა(crimson @ 14th January 2011 - 16:49) [snapback]220132[/snapback] ქალაქში ბაზარი არაა, მარა ტრასაზე 1.0 გაქაჩავს 4 კაცს აბგონებზე ? მე არ მყოლია და არ ვიცი 1.0-ით რა აბგონებზე უნდა იარო, არ გადამრიო ![]() ეგ მანქანები არის საგორაოდ, საგაზაოდ კი არა ![]() ქალაქში კი ხოშიანად დარბის, დაჟე 4 კაცითაც, ანუ 70-მდე არის ბზიკივით, წონის გამო, მაგრამ 120-ის მერე იმენნა პანჩური უნდა ურტყა, მითუმეტეს 4 კაცით ![]() თუ ტრასაზეც დადიხარ ხშირად, სჯობია 1.3 აიღო, თუ უმეტესად ქალაქში გიწევს სიარული, 1.0 უფრო ეკონომიურია, გაწევაში სხვაობას ვერ შეატყობ ქალაქში ![]() ![]() ციტატა(mishaj @ Jan 14 2011, 17:47) [snapback]220164[/snapback] სამაგიეროდ, ვიტზ 1.5 RS დგება გარეტის ტურბო კიტი, რომელიც უსა შიც იყიდება სკიონისთვის და იაპონიაშიც ვიტზისთვის ![]() ეს ერთი ეხლა მეორე: მანქანის ღირებულებაც და ექსპლუატაციის კუთხიდანაც რო შეხედო ვიტზი გაცილებით უფრო იაფი ჯდება. მესამე: ვიტზი გაცილებით უფრო ლიკვიდურია ვიდრე ფიტი, რომელიმე 140 000 გარბენიან ვარიატორს იყიდით? მე პირადად არა. მეოთხე: უნდა ვაღიაროთ რომ საქართველოში კომპეტენტური ხელოსნის მოძებნა ძალიან რთულია შესაბამისად სუბარუს მფლობელისთვის ჰონდის სწავლა ზედმეტი თავის ტკივილია მეხუთე: ახალი ზამთრის საბურავები 250 ლარამდე ჯდება!! მეექვსე: 20 ლარის ბენზინით 200 კილომეტრს გადიხართ!! მეშვიდე: მანქანა პრაქტიკულად არ ფუჭდება! მერვე: საჭე გაცილებით ადვილად გადადის მეცხრე: მანქანა პრაქტიკულად არის ერთი დიდი სათავსო ყველგან უჯრები აქვს რაც ძალიან პრაქტიკულია მეათე: პარკირების პრობლემა მაგ მანქანით არასდროს არ შეგექმნებათ! მეთერთმეტე: ძრავში იმაზე ნაკლები ზეთი ჩადის ვიდრე კარტოფილს ჩირდება შესაწვავად ფრიერში! მეთორმეტე: სალონი იმაზე დიდი აქვს ვიდრე გარედან ჩანს, 4 ზრდასრული ადამინაი უპრობლემოდ ეტევა მეცამეტე: ვცვლი ფორესტერს ვიტზში ![]() ყველაფერი სწორია, მაგრამ ტურბინაზე ნამეტანი მოგივიდა, სად ერეკლე და სად ვიტზი ![]() პ.ს. ვიტზიც მყავს და ფორესტერიც ![]() ციტატა(mixa @ 14th January 2011 - 20:53) [snapback]220217[/snapback] არაუშავს. ეხლა რო დავწერო ვიტზისტები ჩამქოლავთ. პროსტა იმას ვიზახი რო ტოიოტას უკეთესი სალონი უნდა ქონდეს წესიით ვიდრე აქვს და ფიტს კი იმაზე უკეთესიაქვს ჰონდას რო უნდა ქონდეს.... არაფერი ჩასაქოლი არაა, მაგ კლასის მანქანისთვის ძვირფასი სალონი ზედმეტი ფუფუნებაა და მარკეტინგულად გაუთვლელი ელემენტი ![]() ვიტზის მუღამი კაკრაზ სიიაფეშია ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |