![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() SIX-707 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 920 რეგისტრ.: 12-February 10 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 812 ![]() |
აბა მეგობრებო რომელს ანიჭებთ უპირატესობას? რომელი ჯობია?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 14th January 2011 - 23:09) [snapback]220249[/snapback] ყველაფერი სწორია, მაგრამ ტურბინაზე ნამეტანი მოგივიდა, სად ერეკლე და სად ვიტზი http://www.rhdjapan.com/trust-greddy-tf035...fe-2nz-fe-54158 ვიტზის 1.5 იან ძრავზე მიდის, მუაგარი ტურბო ბზიკი იქნბა ![]() crimson ციტატა(crimson @ 14th January 2011 - 23:11) [snapback]220251[/snapback] ანუ დასავლეთში ოჯახით რო წავიდე მაგ მანქანით ხაშურიდან მოყოლებული ქუთAისამდე ტრაილერების უკან უნდა ვიღოღო ? სავარაუდოდ ხო, მაგრამ მაგ მანქანით სადმე წასვლა მემგონი არ გამოვა საბარქულის ზომის გამო, ძალიან პატარაა რა, მეორე მანქანად მაგრამ ოჯახისთვის ერთადერთ მანქანად მოუხერხებელია იტოგში დასკვნა ესეთია: ერთი "სუბოტურბო" და ერთი ვიტზი გარაჟში უნდა იდონს ან მეოთხე თაობის გაზზე გადაყვანილი ერთი ცალი ფერარი კალიფორნია |
|
|
![]() ![]() |