IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> პლიუსის დაპარელება, სუბარუ
TaO
გამოხმაურება Jan 17 2011, 10:36
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




სალამი ყველას........

თქვენი აზრი მაინტერესებს და ვინმეს თუ უცდია ან უფიქრია იქნემ გამანათლოთ smile.gif

მაგალითად: სუბარუ ფორესტერი, ზოგი მანქანა ჩამოდის იაპონიიდან ძირითადად (-) პოლუსის დიდი რაოდენობის დაპარელებით ავტომობილის ძარაზე, ძრავზე, გადაცემათა კოლოფზე და ასშ. ხოდა მე მაინტერესებს ცალკე (+), რომ დავაპარალელო 20 მმ 2 -იანი კვეთის კაბელით (თავისი დამცავით ,,პრედახრანიწელით")-შესაძლებელია? რამე მინუს შედეგები ხომ არ ექნება მანქანას....
ეს იმიტომ მაინტერესებს, რომ მანქანის აუდიო სისტემა (ასე ვგონებ მე -მთხოვს ამას smile.gif ) რატომ? იმიტომ რომ ძაბვის მკვეთრი ცვლილებები აქვს ბასებზე. არადა არ აკლია არაფერი ნუ სისტემას რაც ეხება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
RACKER
გამოხმაურება Jan 17 2011, 13:18
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




კი უნდა ყოფნიდეს.
1 ფარადი 100 ვატზე ეგრე ანგარიშობენ ხოლმე.

და საერთოდ გაჩერებულზე დაბალი დენი ეგ არის დინამოს ბრალი და მეტი არაფერი.
ყველა მანქანაზე მასეა.
დაცლილი აკულატორი რო დააყენო მანქანაზე და ხალასტოიზე ამუშაო მანქანა აკუმლატორი არ დაიტენება.
დაიტენება მაგრამ ძალიან ცოტაზე.

მაგ პროპლემის მოგვარება ანუ ხალასტოიზეც რომ ტენოს შეიძლება დინამოზე პატარა შკივის დაყენებით მაგრამ სუბარუს ისედაც ისეთი პატარა შკივი უყენია ლამის პირდაპირ ღეძზეა რემენი წამოცმული biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
TaO   პლიუსის დაპარელება   Jan 17 2011, 10:36
RACKER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge