![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
მოკლედ რაც ამ ფორუმზე განცხადებებს ვუყურებ მგონი ყველას ტეინების პადვესკა აქ გასაყიდი და მემგონი ყველას რეგულირებადი პადვესკა აქ
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
უკან რაც უფრო მეტია რაზვალი, უფრო სტაბილურია ტრაკი. გრავზე სუბარუს ზედმეტი სტაბილურობა მაგრა არ გვაწყობს, ასე რომ ჯობია ცოტა ტრაკი მიქონდეს და კონტროლირებადი ზანოსი გქონდეს გაზის საშუალებით. კიდე გრავზე დაბალი სიჩქარეებით მოძრაობ და შესაბამისად სიჩქარისას უკანა ნაწილის სტაბილურობის დაკარგვასთან ბრძოლა არ გიწევს. თუ იმენნა საგონკაოდ გყავს მანქანა წინა სხაჯდენია ცოტა მინუსებში უნდა გაუშვა.
ბორბლის ჭამას რაც შეეხება ძაან ინდივიფუალურია. თუ სულ სწორ გზაზე დადიხარ თეორიულად, მაშინ 0 რაზვალია იდელაური, რაც უფრო ხშირად და აგრესიულად ხმარობ რულს, მით უფრო დიდი რაზვალი გინდა რო "არ შეგიჭამოს". მე პირადად არ შეჭმას ვეძახი ბორბლის შიდა და გარე ნაწილების მეტნაკლებად თანაბრად ცვეთას. ეხლა წინა -2.5 ზე მიყენია, უკანა -1.6 ზემ, წინა გიტარების სამაგრებიც გამოცვლილი მაქ რო ბორბალი კიდე მუფრო დაწვეს მოხვევისას, უკანა სუხოიც შეცვლილი მაქვს, მარა იასნია შეჭამს მაინც, მარა ეგ ნიჩევო, მთავარია რო მაკაიფებს ![]() |
|
|
![]() ![]() |