![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
მოკლედ ბევრი დაიწერა აქ ამ თემაზე მარა საბოლოო შედეგებისთვის ვისაც არ დაგეზარებათ მიიღეთ გამოკითხვაში მონაწილეობა.
დიდი მადლობა! -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Gianni @ 18th January 2011 - 13:18) [snapback]221195[/snapback] არ შეიძლება 11 კაცს 10 მდე უწვავდეს რეგულარს და ზოგს 12-16ს პრმიუმს და ვამბობდეთ მანქანას არაფერი ჭირსო 2000-2001 ს/20 შეიძლება იყოს ეგრეთწოდებული ღარიბი ნაზავის(სმესის) ძრავით და ჩვეულებრივი ძრავით, თვითონ ძრავი აქ არაფერშუაშია, აქ საუბარია ეკუზე , ინექტორებზე, ბენზინის წნევაზე და ასე შემდეგ. ეს ეგრეთწოდებული ღარიბი სმესის მატორები ვერასიდეს იმუშავებს გამართულად არაიაპონურ ბენზინზეე, იქ უფრო ეკონომიურიცაა, მაგრამ აქ ვერ მუშაობს სწორად და შედეგად წვავს ბევრს, უამრავი დაუწვავი ბენზინი გადის მაყუჩში. შემი თუ არ გჯერათ შეგიძლიათ ცვალოთ ყველა დეტალი და გამოჩნდება რა მუშაობს არასწორად. ერთ ექსპერიმენტს გთავაზობთ. ავიღოთ ერთი მანქანა რომელსაც 10 ლიტრს უწვავს, და მეორე, რომელსაც 14-ს. სათითაოდ ან ერთიანად გადავაყენოთ დეტალები და ვნახავთ რომ შედეგი იქნება -0. აღსანიშნავია, რომ ბენზინის წვაზე შეიძლება მოქმედებდეს მხოლოს შემდეგი დეტალები: MAP სენსორი სვეჩები+პრავოდკა ბაბინა ლამბდა ინჟექტორი+წნევის რეგულატორი ხალასტოის რეგულატორი ეკუ. აბა იძებნებია მოხალისეები, ექსპერიმენტი სავარაუდიდ გაგრძელდება 10 დღე, სანამ ყველა დეტალს არ გადავიტანთ და წვას არ შევამოწმეთ. |
|
|
![]() ![]() |