![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 828 რეგისტრ.: 16-February 10 მომხმარებელი № 826 ![]() |
გამარჯობათ.
2 კვირის ნაყიდი მყავს Forester და გადაცემათა კოლოფში მინდა რო ზეთი შევცვალო. არის 1998 წლის. 2.0T, ავტომატიკა. 1. როგორ უნდა შეამოწმო ზეთი შესაცვლელია თუ არა. 2. რომელი ზეთი უნდა ჩავასხა? და რამდენი ჩადის? 3. სად ჯობია რომ გამოვაცვლევინო? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
ჩემს ფორესტერს ბოლოს ასე ემართება: დავქოქავ, გავახურებ 3-5 წუთი, სიჩქარეში რომ გვაგდებ, ასე 1-2 წამით აგვიანებს.
ანუ ბიძგს ვგრძნობ 1-2 წამის შემდეგ. მოძრაობაშიც შესამჩნევია სიჩქარის გადართვა. თუმცა გადართვას დროულად ახდენს. 6 000 გავატარე. მარტო ძრავის ზეთი მაქვს გამოცვლილი ყიდვის შემდეგ. კარობკის ზეთი არ შემიცვლია, ახალი შეცვლილიაო. ზეთის დონე ნორმალურია (წითელი ზეთი ასხია). ერთგან მითხრეს ფილტრის ბრალი იქნებაო. მოკლედ გადავწყვიტე შევცვალო ზეთი და ფილტრი. სხვა რა შეიძლება იყოს? რომელ ზეთს მირჩევთ? 2002 აშშ 2.5. მეგუინი ვნახე ლიტრიანი 18 ლარად. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
ციტატა(Dzia @ Jan 23 2011, 12:30) [snapback]222855[/snapback] ჩემს ფორესტერს ბოლოს ასე ემართება: დავქოქავ, გავახურებ 3-5 წუთი, სიჩქარეში რომ გვაგდებ, ასე 1-2 წამით აგვიანებს. ანუ ბიძგს ვგრძნობ 1-2 წამის შემდეგ. მოძრაობაშიც შესამჩნევია სიჩქარის გადართვა. თუმცა გადართვას დროულად ახდენს. 6 000 გავატარე. მარტო ძრავის ზეთი მაქვს გამოცვლილი ყიდვის შემდეგ. კარობკის ზეთი არ შემიცვლია, ახალი შეცვლილიაო. ზეთის დონე ნორმალურია (წითელი ზეთი ასხია). ერთგან მითხრეს ფილტრის ბრალი იქნებაო. მოკლედ გადავწყვიტე შევცვალო ზეთი და ფილტრი. სხვა რა შეიძლება იყოს? რომელ ზეთს მირჩევთ? 2002 აშშ 2.5. მეგუინი ვნახე ლიტრიანი 18 ლარად. შევცვალე ზეთი (Mannol) და ფილტრი. უშველა. ესეც რეკომენდაციები გადაცემათა კოლოფისთვის (კიდევ ბოდიში რუსულისთვის). Выбор сорта масла для трансмиссии В инструкции по эксплуатации автомобиля также имеется информация о рекомендуемом к использованию типе трансмиссионного масла. Очень важно соблюдать эти инструкции, независимо от того, относятся они к SAE, API или «специальным маслам», рекомендованным автопроизводителем. Вязкость Система SAE для трансмиссионных масел организована так же, как для моторных, только классам вязкости присвоены более высокие номера (70W, 75W, 80W, 85W, 80, 85, 90, 140 и 250). Поэтому, например, трансмиссионное масло SAE 75W соответствует моторному маслу SAE 10W. Сорт API: в этой классификационной системе сорт трансмиссионного масла обозначается GL-1, GL-4 и GL-5. Однако большее число не означает более высокое качество масла. Буквы префикса GL (Gear Lubricant) показывают, что масло – трансмиссионное, а цифры обозначают количество противозадирных присадок и область применения. Масло API GL-1 не содержит противозадирных присадок. Масло API GL-4 содержит мягкие противозадирные присадки и используется в основном, в коробках с ручным переключением передач. Масло API GL-5 содержит мощные противозадирные присадки и обычно применяется для гипоидных передач и дифференциалов. |
|
|
![]() ![]() |