![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 396 რეგისტრ.: 7-July 09 მომხმარებელი № 212 ![]() |
ნიკი: GIO - GIO
სახელი:გიორგი გვარი: ნოზაძე მანქანა: Subaru Forester - STI II Type M წელი: 2001 ფერი: თეთრი გარბენი: 130000 კმ დამატებითი მონაცემები მანქანაზე: 2.0 DOHC Turbo, EJ205, 250HP/6000, 309N*m/4000 მალე სუბარუ ქლაბს კიდევ ერთი Type M შეემატება ![]() აბა მომილოცეთ და შეაფასეთ ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 396 რეგისტრ.: 7-July 09 მომხმარებელი № 212 ![]() |
ისე ერთი რამეა ძაან საინტერესო, ეს უფრო სწრაფია თუ მექანიკა RSK ლეგასი?
კაროჩე როგორც იძახდა სტოკი 5.5 ში იღებსო და მემგონი ლეგასიზე კაი შედეგია?! თუ ადგილიდან ვერა 100 ის მერე ალბათ მაინც ლეგასი გაასწრებს ცხენების და აეროდინამიკის ხარჯზე არა? ისე წონა / ცხენების შეფარდება თითქმის ერთი და იგივეა, ოდნავ უკეთესი აქ ლეგასის 5.6 და Type M - ს 5.64 ისე საინტერესო ჯახი იქნება მექანიკა ლეგასისთან ![]() |
|
|