![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ცოტა ხნის იწნ გაიხსნა თEმა ტოიოტა ვიტზე და ჰონდა ფიტზე, მე 1 საფეხურით ქვევით ჩამოვალ, რომელი ჯობია გამძლეობა/ექსპლუატაციაში, სუზუკი ალტო თუ დაიჰაცუ კუორე, ვინმეს თუ ყოლია ეს მანქანები და რა აზრი შექმნია
![]() პახოდუ გამოკითხვასაც დავაგდებ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
crimson
რომელი თაობის მოდელებზე ამბობ? ნაწილებში თუ ექსტერიერის ნაწილებს გულისხმობ არამგონია რომელიმეზე ადვილი საშოვნელი იყოს ხოლო ე.წ. ხადავოი და ძრავი არ იქნება ძნელი საშოვნი, დაიჰაცუ ოღონდ 96 იანი ყავდა ჩემს მეგობარს და პერედოკს აჩარხინებდა 50 ლარად მთლიანად, სამაგიეროდ ფარი დაჭირდა და ფორესტერის ფარზე თითქმის 2 ჯერ მეტი გადაიხადა ![]() გასაგებია რომ ეს 2 მოდელი ამოარჩიე მაგრამ ეკონომიურობა გამომდინარეობს მანქანის ექსპლუატაციის ხარჯებიდანაც და არა მარტო საწვავის ხარჯიდან ასე რომ ჩემი ხმა ისევ და ისევ ტოიოტა ვიტზს ![]() |
|
|
![]() ![]() |