![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ცოტა ხნის იწნ გაიხსნა თEმა ტოიოტა ვიტზე და ჰონდა ფიტზე, მე 1 საფეხურით ქვევით ჩამოვალ, რომელი ჯობია გამძლეობა/ექსპლუატაციაში, სუზუკი ალტო თუ დაიჰაცუ კუორე, ვინმეს თუ ყოლია ეს მანქანები და რა აზრი შექმნია
![]() პახოდუ გამოკითხვასაც დავაგდებ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
რადგან სუბიექქტური ვარ, მაშIნ ვიტყვი რო ჯერ ჩემი სუზუკი გაატარე და მერე რაკერას კოური. მერე ნახე განსხვავება გინდა გაწევაში გინდა სიჩქარეების გადართვაში და გინდა სალონის სივრცეში. ჩემი სიარულით ეხლა მიწვავს 6 ლიტრს და წყნარად რო იარო ქალქში 5-5.5 დაგიწვავს!!
მატორი ალტოს 4 ცილინდრიანი აქვს და უფრო დაბალანსებულია, ვიდრე კოურის 3 ცილინდრიანი. პერედოკი კიდე ყველასი ერთია თითქმის. იმ დღეს ვიყავი მისული და 200 ლარი მითხრეს მთლიანი პერედოკის განახლებაში და მინიმუ 1,5 წელი ხელის მოკიდება არ დაგჭირდება!! მეტ რა გინდა? |
|
|
![]() ![]() |