გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jan 31 2011, 11:29
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 61 რეგისტრ.: 13-July 10 მომხმარებელი № 1,255 |
გამარჯობათ სუბარუს ფანებო . მეც მყავს ფორიკა. ხო და მაქვს ოპტომ შეკითხვები.
აი მაგალითად, მე მყავს 98 წლის ამერიკული ფორიკა. 2.5 ძრავა, უტურბინო, მექანიკა სიჩქარეების კოლოფით. ხო და მაქვს ასეთი ტიპის შეკითხვა, თუ არის რამე კრიტერიუმები მართვისას რომ მაქსიმალურად ეკონომია გააკეთო საწვავის, როგორც ქალაქში ისე შარაზე. ანუ აქვს თუ არა ამას ისეთი რეჟიმები რომლის დროსაც ეს მაქსიმალურად მცირეს ხარჯვს. ანუ აქვს თუ არა კრეისერული რეჟიმი? კიდევ ავზის საზომი მაქვს უცნაური. გაფუჭებულია თუ არა ვერ მივხვდი, იმიტომ რომ როცა საწვავს ჩავასხავ და რამე ნიშNულს აიღებს ვტქვათ. და გავიარე ერთი მიმართულებით სადღაც 100 მილი. ამ მზომზე მაჩვენებს რომ 1.5 კუბიკით დაიკლო საწვავმა. იმ დროს როცა უკუ გზაზე განვლილი იმავე მანძIლის შემთხვევაში მინიმუმ 3 კუბიკს წვავს. ან ეს 1 ცალი კუბიკი რა რაოდენობა საწვავის მაჩვენებელია, პასპორტში არაფერი არ უწერია ამ თემაზე . კიდევ 1 ნიუანსი რაც ვერ გავუგე ჩემს მანქანას. ვერ მივხვდი ქუროს (სცეპლენიის) ბრალია თუ რისი, როცა საჭეს ბოლომდე დავკეცავ ნებისმიერი მიმართულებით და დაბალ ბრუნზე ვამოძრავებ მანქანს, ძრავი ქვრება. აგრეთვე თუ უკუსვლისას რამე წინაღობაზე უწევს ბორბალს გადავლა ძრავი ქვრება. იმავე შუქნიშანზეც თუ ვთქვათ არ მივეცი ცოტა დიდი ბრუნი ძრავს დაძვრისას დიდი ვარიანტია რომ ჩაქვრეს. ამიტომ ხშირად აბღუილებაც მიწევს ხოლმე დაძვრისას. მოკლედ რა ჯანდაკი აქრობს ამხელა სიმძლავრის ძრავს ვერ მივხვდი. ასეა ეს ყველასთან თუ ჩემსას სჭირს რამე ამიხსენით, ძრავის ხელოსანთან რომ მყვდა ამ თემაზე თქმა დამავიწყდა, თანაც მაშIნ ახალი ნაყიდი მყავდა და ვაბრალებდი რომ არ ვიყავი შეჩვეული ამ მანქანას და ჩემი ლოხობის ბრალიათქო, მის მერე ლამის 1 წელი გავიდა და ისევ ისეა ყველაფერი. დანარჩენი რაც შეამოწმა კარგიაო, ძრავს არაფერი სჭირსო. აგრეთვე მინდა რომ ხადო ჩავასხა ძრავში. 300 000 მილი აქვს თითქმის გარბენი უკვე. მირჩევთ ან არ მირჩევთ? რა ვქნა? კიდევ თუ აქვს ვინმეს გაზზე გადაყვანილი ფორიკა, და მაინტერესებს რა დაუჯდა და როგორ მოაწყო ისე რომ სალონი და საბარგული არ დაამახინჯა და არც ვოლგა 21 ივით სახურავზე არ დააყენა გაზის ბალონები. მოკლედ როგორ გაქვთ გაზი დაყენებული თუ გაქვთ სხვა დანარჩენი რომ ვტქვა ძალიან კმაყოფილი ვარ ამ მანქანით. ცოცხალივითაა ეს დალოცვილი . წინასწარ დიდი მადლობა რჩევებისთვის და პასუხებისთვის. ბოდიშით ამდენი კითხვები რომ დავყარე |
|
|
|
![]() |
Jan 31 2011, 11:40
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 |
ციტატა(pilo @ 31st January 2011 - 12:29) [snapback]225828[/snapback] აი მაგალითად, მე მყავს 98 წლის ამერიკული ფორიკა. 2.5 ძრავა, უტურბინო, მექანიკა სიჩქარეების კოლოფით. ხო და მაქვს ასეთი ტიპის შეკითხვა, თუ არის რამე კრიტერიუმები მართვისას რომ მაქსიმალურად ეკონომია გააკეთო საწვავის, როგორც ქალაქში ისე შარაზე. ანუ აქვს თუ არა ამას ისეთი რეჟიმები რომლის დროსაც ეს მაქსიმალურად მცირეს ხარჯვს. ანუ აქვს თუ არა კრეისერული რეჟიმი? 90-100 კმ/სთ... ციტატა(pilo @ 31st January 2011 - 12:29) [snapback]225828[/snapback] კიდევ ავზის საზომი მაქვს უცნაური. გაფუჭებულია თუ არა ვერ მივხვდი, იმიტომ რომ როცა საწვავს ჩავასხავ და რამე ნიშNულს აიღებს ვტქვათ. და გავიარე ერთი მიმართულებით სადღაც 100 მილი. ამ მზომზე მაჩვენებს რომ 1.5 კუბიკით დაიკლო საწვავმა. იმ დროს როცა უკუ გზაზე განვლილი იმავე მანძIლის შემთხვევაში მინიმუმ 3 კუბიკს წვავს. ან ეს 1 ცალი კუბიკი რა რაოდენობა საწვავის მაჩვენებელია, პასპორტში არაფერი არ უწერია ამ თემაზე . დაიკიდე, მთავარია წითელი აანთოს დროზე ციტატა(pilo @ 31st January 2011 - 12:29) [snapback]225828[/snapback] კიდევ 1 ნიუანსი რაც ვერ გავუგე ჩემს მანქანას. ვერ მივხვდი ქუროს (სცეპლენიის) ბრალია თუ რისი, როცა საჭეს ბოლომდე დავკეცავ ნებისმიერი მიმართულებით და დაბალ ბრუნზე ვამოძრავებ მანქანს, ძრავი ქვრება. აგრეთვე თუ უკუსვლისას რამე წინაღობაზე უწევს ბორბალს გადავლა ძრავი ქვრება. იმავე შუქნიშანზეც თუ ვთქვათ არ მივეცი ცოტა დიდი ბრუნი ძრავს დაძვრისას დიდი ვარიანტია რომ ჩაქვრეს. ამიტომ ხშირად აბღუილებაც მიწევს ხოლმე დაძვრისას. მოკლედ რა ჯანდაკი აქრობს ამხელა სიმძლავრის ძრავს ვერ მივხვდი. ასეა ეს ყველასთან თუ ჩემსას სჭირს რამე ამიხსენით, ძრავის ხელოსანთან რომ მყვდა ამ თემაზე თქმა დამავიწყდა, თანაც მაშIნ ახალი ნაყიდი მყავდა და ვაბრალებდი რომ არ ვიყავი შეჩვეული ამ მანქანას და ჩემი ლოხობის ბრალიათქო, მის მერე ლამის 1 წელი გავიდა და ისევ ისეა ყველაფერი. დანარჩენი რაც შეამოწმა კარგიაო, ძრავს არაფერი სჭირსო. ძალიან ეკონომიურად ცდილობ ეჭვი მაქვს დაძვრას და მაგის ამბავია... ანუ გაზი ყველა ვარიანტში უნდა მიაშველო AWD-ს გამო თუნდაც... ციტატა(pilo @ 31st January 2011 - 12:29) [snapback]225828[/snapback] აგრეთვე მინდა რომ ხადო ჩავასხა ძრავში. 300 000 მილი აქვს თითქმის გარბენი უკვე. მირჩევთ ან არ მირჩევთ? რა ვქნა? ჯერ კონსულტაცია გაიარე სუბ300-თან ჯობია ციტატა(pilo @ 31st January 2011 - 12:29) [snapback]225828[/snapback] კიდევ თუ აქვს ვინმეს გაზზე გადაყვანილი ფორიკა, და მაინტერესებს რა დაუჯდა და როგორ მოაწყო ისე რომ სალონი და საბარგული არ დაამახინჯა და არც ვოლგა 21 ივით სახურავზე არ დააყენა გაზის ბალონები. მოკლედ როგორ გაქვთ გაზი დაყენებული თუ გაქვთ ყავთ გადაყვანილი და მაგის შესახებ არის ფორუმზე რამოდენიმე თემა... მაგ: http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...%83%96%E1%83%94 |
|
|
|
pilo შეკითხვები ფორიკაზე Jan 31 2011, 11:29
Matador
![]() ![]() |