IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> შეკითხვები ფორიკაზე, კარგი მანქანაა მარა რაღაცეები მაინტერესებს
pilo
გამოხმაურება Jan 31 2011, 11:29
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 61
რეგისტრ.: 13-July 10
მომხმარებელი № 1,255




გამარჯობათ სუბარუს ფანებო . მეც მყავს ფორიკა. ხო და მაქვს ოპტომ შეკითხვები.

აი მაგალითად, მე მყავს 98 წლის ამერიკული ფორიკა. 2.5 ძრავა, უტურბინო, მექანიკა სიჩქარეების კოლოფით. ხო და მაქვს ასეთი ტიპის შეკითხვა, თუ არის რამე კრიტერიუმები მართვისას რომ მაქსიმალურად ეკონომია გააკეთო საწვავის, როგორც ქალაქში ისე შარაზე. ანუ აქვს თუ არა ამას ისეთი რეჟიმები რომლის დროსაც ეს მაქსიმალურად მცირეს ხარჯვს. ანუ აქვს თუ არა კრეისერული რეჟიმი?

კიდევ ავზის საზომი მაქვს უცნაური. გაფუჭებულია თუ არა ვერ მივხვდი, იმიტომ რომ როცა საწვავს ჩავასხავ და რამე ნიშNულს აიღებს ვტქვათ. და გავიარე ერთი მიმართულებით სადღაც 100 მილი. ამ მზომზე მაჩვენებს რომ 1.5 კუბიკით დაიკლო საწვავმა. იმ დროს როცა უკუ გზაზე განვლილი იმავე მანძIლის შემთხვევაში მინიმუმ 3 კუბიკს წვავს. ან ეს 1 ცალი კუბიკი რა რაოდენობა საწვავის მაჩვენებელია, პასპორტში არაფერი არ უწერია ამ თემაზე .

კიდევ 1 ნიუანსი რაც ვერ გავუგე ჩემს მანქანას. ვერ მივხვდი ქუროს (სცეპლენიის) ბრალია თუ რისი, როცა საჭეს ბოლომდე დავკეცავ ნებისმიერი მიმართულებით და დაბალ ბრუნზე ვამოძრავებ მანქანს, ძრავი ქვრება. აგრეთვე თუ უკუსვლისას რამე წინაღობაზე უწევს ბორბალს გადავლა ძრავი ქვრება. იმავე შუქნიშანზეც თუ ვთქვათ არ მივეცი ცოტა დიდი ბრუნი ძრავს დაძვრისას დიდი ვარიანტია რომ ჩაქვრეს. ამიტომ ხშირად აბღუილებაც მიწევს ხოლმე დაძვრისას. მოკლედ რა ჯანდაკი აქრობს ამხელა სიმძლავრის ძრავს ვერ მივხვდი. ასეა ეს ყველასთან თუ ჩემსას სჭირს რამე ამიხსენით, ძრავის ხელოსანთან რომ მყვდა ამ თემაზე თქმა დამავიწყდა, თანაც მაშIნ ახალი ნაყიდი მყავდა და ვაბრალებდი რომ არ ვიყავი შეჩვეული ამ მანქანას და ჩემი ლოხობის ბრალიათქო, მის მერე ლამის 1 წელი გავიდა და ისევ ისეა ყველაფერი. დანარჩენი რაც შეამოწმა კარგიაო, ძრავს არაფერი სჭირსო.

აგრეთვე მინდა რომ ხადო ჩავასხა ძრავში. 300 000 მილი აქვს თითქმის გარბენი უკვე. მირჩევთ ან არ მირჩევთ? რა ვქნა?

კიდევ თუ აქვს ვინმეს გაზზე გადაყვანილი ფორიკა, და მაინტერესებს რა დაუჯდა და როგორ მოაწყო ისე რომ სალონი და საბარგული არ დაამახინჯა და არც ვოლგა 21 ივით სახურავზე არ დააყენა გაზის ბალონები. მოკლედ როგორ გაქვთ გაზი დაყენებული თუ გაქვთ

სხვა დანარჩენი რომ ვტქვა ძალიან კმაყოფილი ვარ ამ მანქანით. ცოცხალივითაა ეს დალოცვილი .

წინასწარ დიდი მადლობა რჩევებისთვის და პასუხებისთვის. ბოდიშით ამდენი კითხვები რომ დავყარე rolleyes.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
chrdili
გამოხმაურება Jan 31 2011, 12:46
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




ციტატა(pilo @ 31st January 2011 - 12:29) [snapback]225828[/snapback]
თუ არის რამე კრიტერიუმები მართვისას რომ მაქსიმალურად ეკონომია გააკეთო საწვავის, როგორც ქალაქში ისე შარაზე

1. ბაკი გაავსე ხოლმე ბოლომდე, რომ რაოდენობაში ნაკლებად მოგატყუონ
2. იარე საშუალოდ ალბათ 2000-2500 ბრუნით და მშვიდად დაძარი ხოლმე
ციტატა(pilo @ 31st January 2011 - 12:29) [snapback]225828[/snapback]
კიდევ ავზის საზომი მაქვს უცნაური

საზომით ეგრე ზუსტად მაინც ვერ გაიგებ. წვა თუ გინდა გაიგო ზუსტად გაავსე ბაკი და გაანულე კილომეტრაჟის საზომი, წითელს როცა აგინთებს კიდევ გაავსე იგივე გასამართ სადგურზე და ნახავ რამდენი ლიტრით რამდენი კილომეტრი გაიარე.
ციტატა(pilo @ 31st January 2011 - 12:29) [snapback]225828[/snapback]
კიდევ 1 ნიუანსი რაც ვერ გავუგე ჩემს მანქანას. ვერ მივხვდი ქუროს (სცეპლენიის) ბრალია თუ რისი, როცა საჭეს ბოლომდე დავკეცავ ნებისმიერი მიმართულებით და დაბალ ბრუნზე ვამოძრავებ მანქანს, ძრავი ქვრება.

ჩემი იაპონურია 2 ლიტრიანი ძრავით და ეგრე შვება ისიც. ბოლომდე როცა გაქვს აღებული საჭე ბუნებრივია მეტი ძალა სჭირდება დასაძრავად. თუმცა მაგხელა გარბენზე შესაძლოა კომპრესიაც ქონდეს დავარდნილი ან კიდევ რამე სხვა. ამ შემთხვევაშიც შეგიძლია ახვიდე კლუბის სერვისცენტრში და შეამოწმებინო http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=4265

Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Jan 31 2011, 13:01
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




ციტატა(chrdili @ Jan 31 2011, 13:46) [snapback]225851[/snapback]
1. ბაკი გაავსე ხოლმე ბოლომდე, რომ რაოდენობაში ნაკლებად მოგატყუონ
2. იარე საშუალოდ ალბათ 2000-2500 ბრუნით და მშვიდად დაძარი ხოლმე

საზომით ეგრე ზუსტად მაინც ვერ გაიგებ. წვა თუ გინდა გაიგო ზუსტად გაავსე ბაკი და გაანულე კილომეტრაჟის საზომი, წითელს როცა აგინთებს კიდევ გაავსე იგივე გასამართ სადგურზე და ნახავ რამდენი ლიტრით რამდენი კილომეტრი გაიარე.

ჩემი იაპონურია 2 ლიტრიანი ძრავით და ეგრე შვება ისიც. ბოლომდე როცა გაქვს აღებული საჭე ბუნებრივია მეტი ძალა სჭირდება დასაძრავად. თუმცა მაგხელა გარბენზე შესაძლოა კომპრესიაც ქონდეს დავარდნილი ან კიდევ რამე სხვა. ამ შემთხვევაშიც შეგიძლია ახვიდე კლუბის სერვისცენტრში და შეამოწმებინო http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=4265

+11111
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
pilo   შეკითხვები ფორიკაზე   Jan 31 2011, 11:29
Matador  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge