![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 137 რეგისტრ.: 22-January 10 მდებარ.: რუსთავი,თბილისი მომხმარებელი № 752 ![]() |
ამერიკული 2.5 ია, დაბალ ბრუნვაზე, მნიშვნელობა არა აქვს ცივია ძრავი თუ ცხელი, გაზს რომ ჩავაჭერ ჯერ ფრუტუნებს ერთი-ორი წამი და მერე იღებს როგორც სიჩქარეში ჩაგდებულზე, ასევე ხალასტოიზე.
ხოდზე კიდე 3.5-4 რომ გადაცდება ბრუნვა, იწყებს ძიორგანიებს... ჰაერის, ბენზინის ფილტრი შეცვლილია, სვეჩები შემოწმებული, სცეპლენიის ბრალი არა მგონია რომ იყოს, ხალასტოიზეც ვინაიდან შვება. მირჩიეთ კიდევ რა შეიძლება სჭირდეს... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1 რეგისტრ.: 31-January 11 მდებარ.: sachxere მომხმარებელი № 1,798 ![]() |
რადიატორში წყალი არ ჩერდება, რეზერვარი ივსება ბოლომდე და იქედან იქცევა, შესაბამისად ძრავს წყალი აკლდება და დაჩიკი მაღლა მიდის, ამ დროს რადიატორი ცივია იმიტომ რომ მასში წყალი არაა, სისტემაში კი წნევა არის, ტერმოსტატი შევცვალე , იგივე ქნა, როცა ტერმოსტატი გახსნილი ჩავაყენე პრობლემა მოიხსნა, მხოლოდ წყალი გვიან თბებოდა, რა ვქნა , რას მირჩევთ ???? როცა ძრავა მუშაობს რადიატორის რეზერვარში ცოტა -ცოტა ბუშტუკები ჩანს , ვიფიქრე პრაკლატკაა დამწვარი, მაგრამ გახსნილ თერმოსტატზე ნორმალურად მუშაობდა,რა ვიფიქრო არ ვიცი, ან გახსნილი თერმოსტატით რომ ვიარო რა იქნება ?? მომწერეტ, მადლობა თანაკლუბელებუ
|
|
|
![]() ![]() |