გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jan 31 2011, 11:29
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 61 რეგისტრ.: 13-July 10 მომხმარებელი № 1,255 |
გამარჯობათ სუბარუს ფანებო . მეც მყავს ფორიკა. ხო და მაქვს ოპტომ შეკითხვები.
აი მაგალითად, მე მყავს 98 წლის ამერიკული ფორიკა. 2.5 ძრავა, უტურბინო, მექანიკა სიჩქარეების კოლოფით. ხო და მაქვს ასეთი ტიპის შეკითხვა, თუ არის რამე კრიტერიუმები მართვისას რომ მაქსიმალურად ეკონომია გააკეთო საწვავის, როგორც ქალაქში ისე შარაზე. ანუ აქვს თუ არა ამას ისეთი რეჟიმები რომლის დროსაც ეს მაქსიმალურად მცირეს ხარჯვს. ანუ აქვს თუ არა კრეისერული რეჟიმი? კიდევ ავზის საზომი მაქვს უცნაური. გაფუჭებულია თუ არა ვერ მივხვდი, იმიტომ რომ როცა საწვავს ჩავასხავ და რამე ნიშNულს აიღებს ვტქვათ. და გავიარე ერთი მიმართულებით სადღაც 100 მილი. ამ მზომზე მაჩვენებს რომ 1.5 კუბიკით დაიკლო საწვავმა. იმ დროს როცა უკუ გზაზე განვლილი იმავე მანძIლის შემთხვევაში მინიმუმ 3 კუბიკს წვავს. ან ეს 1 ცალი კუბიკი რა რაოდენობა საწვავის მაჩვენებელია, პასპორტში არაფერი არ უწერია ამ თემაზე . კიდევ 1 ნიუანსი რაც ვერ გავუგე ჩემს მანქანას. ვერ მივხვდი ქუროს (სცეპლენიის) ბრალია თუ რისი, როცა საჭეს ბოლომდე დავკეცავ ნებისმიერი მიმართულებით და დაბალ ბრუნზე ვამოძრავებ მანქანს, ძრავი ქვრება. აგრეთვე თუ უკუსვლისას რამე წინაღობაზე უწევს ბორბალს გადავლა ძრავი ქვრება. იმავე შუქნიშანზეც თუ ვთქვათ არ მივეცი ცოტა დიდი ბრუნი ძრავს დაძვრისას დიდი ვარიანტია რომ ჩაქვრეს. ამიტომ ხშირად აბღუილებაც მიწევს ხოლმე დაძვრისას. მოკლედ რა ჯანდაკი აქრობს ამხელა სიმძლავრის ძრავს ვერ მივხვდი. ასეა ეს ყველასთან თუ ჩემსას სჭირს რამე ამიხსენით, ძრავის ხელოსანთან რომ მყვდა ამ თემაზე თქმა დამავიწყდა, თანაც მაშIნ ახალი ნაყიდი მყავდა და ვაბრალებდი რომ არ ვიყავი შეჩვეული ამ მანქანას და ჩემი ლოხობის ბრალიათქო, მის მერე ლამის 1 წელი გავიდა და ისევ ისეა ყველაფერი. დანარჩენი რაც შეამოწმა კარგიაო, ძრავს არაფერი სჭირსო. აგრეთვე მინდა რომ ხადო ჩავასხა ძრავში. 300 000 მილი აქვს თითქმის გარბენი უკვე. მირჩევთ ან არ მირჩევთ? რა ვქნა? კიდევ თუ აქვს ვინმეს გაზზე გადაყვანილი ფორიკა, და მაინტერესებს რა დაუჯდა და როგორ მოაწყო ისე რომ სალონი და საბარგული არ დაამახინჯა და არც ვოლგა 21 ივით სახურავზე არ დააყენა გაზის ბალონები. მოკლედ როგორ გაქვთ გაზი დაყენებული თუ გაქვთ სხვა დანარჩენი რომ ვტქვა ძალიან კმაყოფილი ვარ ამ მანქანით. ცოცხალივითაა ეს დალოცვილი . წინასწარ დიდი მადლობა რჩევებისთვის და პასუხებისთვის. ბოდიშით ამდენი კითხვები რომ დავყარე |
|
|
|
![]() |
Feb 1 2011, 09:40
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 61 რეგისტრ.: 13-July 10 მომხმარებელი № 1,255 |
ციტატა(chrdili @ 31st January 2011 - 18:26) [snapback]225933[/snapback] ეგ არ არი კარგი ჩვევა, როცა დაღმართში მიდიხარ მაგ დროს ძრავი კი არ აწვება (თუ რა თქმა უნდა გაზს არ აწვები და სიჩქარეს არ უმატებ), არამედ ამუხრუჭებს მანქანას და მაგ დროს საწვავი ფაქტიურად არ მიეწოდება და იმაზე ნაკლებს წვავს ვიდრე უქმ სვლაზე და რაც უფრო მნიშვნელოვანია მანქანაზე კონტროლს არ კარგავ კონტროლს ისედაც არ ვკარგავ. მაქვს მუხრუჭი იმიტომ რომ ძრავი არ არის გამორთული, ხოლო თუ მას ჩართულს დავტოვებ და აქსელერატორიდან ფეხს ავიღებ მაშინ 100 კმ სიჩქარით ვეღარ წავალ დაღმართზე, ძირითადში კი სწორედ ასე მივდივარ ხოლმე, თანაც ასეთ შემთხვევაში ხადავიკი ითრევს ძრავს და ძრავის ბრუნები 2.5 3 მდე ადის ტახომეტრზე. შესაბამისად ბრუნი საწვავი რომ გადაიანგარიშო გაცილებით მეტი საწვავი დაგეწვება მასეთი სვლის დროს ვიდრე თავისუფალი გორვისას როცა აქსელერატორიდან ფეხი გაქვს აღებული და მიგორავ ინერციით. ამ დროს ძრავის ბრუნი 0,2 არის ხოლმე. შესაბამისად საწვავის ხარჯიც მცირეა. ციტატა(shreketa @ 31st January 2011 - 15:42) [snapback]225884[/snapback] მოხარული ვარ გამცნობოთ, რომ კლუბის ადმინისტრაციის წევრების და კარგი ხალხის თავდადებით, გაიხსნა სუბარუს კლუბთAნ არსებული სუბარუს სერვისცენტრი, ბოქსები. ეს ყველაფერი ჯერ არის საწყის დონეზე და ძალიან ბევრი შრომაა ჩასადები იმისთვის რომ ეს ობიექტი ოფიციალურ სრულფასოვან სერრვისცენტრად ჩამოყალიბდეს, თუმცაღა ამ ეტაპზე უკვე შესაძლებელია ნებისმიერი სამუშაოების კვალიფიციურ დონეზე შესრულება. ამ ამბავის შესახებ ძალიან ბევრმა ისედაც უკვე იცის, რადგან უამრავი ადამიანი გვბალეშიკობდა და მხარში გვედგა, მაგრამ ოფივიალურობას მაინც თავისი ადგილი უნდა ქონდეს. ამ ეტაპზე ბოქსებში არის ძრავის განყოფილება შოთა რატიანის (SUB-300)-ის ხელმძღვანელობით, სადაც სუბარუს ძრავის ნებისმიერ პრობლემებს მოაგვარებენ უმაღლეს დონეზე. ასევე ამ ეტაპზე მოგემსაახურებათ სავალი ნაწილების სპეციალისტი (ხადავიკი) და პარალელურად ამისა გვაქვს ფორესტერის თითქმის ყველა მეორადი ნაწილი. ჯერჯერობით დაშლილია ტურბინიანი S/Tb ფორესტერი და STI ფორესტერი. უახლოეს მომავალში სუბარუს კლუბთან არსებული ბოქსები შემოგთავაზებთ ყველა იმ ზეთს და სახარჯ ატრიბუტებს, რომელიც ძირითAდ მოხმარებაშია სუბარუს მფლობელებისთვის. ჯერჯერობით ჩვენც ჩამოყალიბების პროცესში ვართ, ამიტომ ნუ დაგვძრახავთ თუკი რაიმე გაუმართAობას წააწყდებით, პირიქით ვიღებთ ნებისმიერ კრიტიკას ჯანსაღი ლოგიკის ფარგლებში ვაა გაიხარე, უი ისე შოთას კი ვიცნობ აბა |
|
|
|
pilo შეკითხვები ფორიკაზე Jan 31 2011, 11:29
Matador
![]() ![]() |