გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Feb 6 2011, 14:36
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() SCG ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,291 რეგისტრ.: 3-November 10 მდებარ.: Batumi მომხმარებელი № 1,572 |
მაინტერესებს როგორი სიარული ჯობია ფორესტერიტ ტოვლში...
|
|
|
|
![]() |
Feb 7 2011, 19:00
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(4x4 @ Feb 6 2011, 20:42) [snapback]228353[/snapback] HOLD არ უნდა მგონი... პირდაპირ მეორე აკობებს იმიტო რო უტურბინოზე აბაროტი არ ეყოფა ჩემის აზრით კაკრაზ რომ უტურბინოს უფრო ეყოფა გაწევა, დაბლებზე უფრო კარგად მიდის ვიდრე ტურბინიანი ციტატა(xrinco @ Feb 7 2011, 01:20) [snapback]228462[/snapback] მოცურებისას ტრექშენ კონტროლი გვეხმარება რაც უმეტესობა ჩვენს ფორიკებს არა აქვთ. სამაგიეროდ LSD აქვს ციტატა(shota @ Feb 7 2011, 14:08) [snapback]228645[/snapback] თუ საბურავები გაქვს კარგი(სეზონისთვის შესაბამისი) არც მოგივა აზრად რაიმე "კნობკის" გამოყენება.... ეგ არავინ დაიჯეროს და არ გარისკოს შარშან ბლიზაკებით ვიყავი გუდაურში და გზაზე საკმაოდ ხშირად მომიხდა HOLD-ის და 1-2 სიჩქარეების გამოყენება, განსაკუთრებით დაღმართებში.... როცა მოყინულია გზა, იქ აუცილებლად HOLD-ით უნდა იარო და 2-ში გქონდეს რიჩაგი, მაგ დროს მხოლოდ მე-2 სიჩქარე მუშაობს და არსად არ გადაგირთავს სანამ შენ თვითონ არ გადართავ სხვა პოზიციაში დაღმართზე კი აუცილებლად 1-ში უნდა ჩააგდო, მაგის გარეშე ძრავით კარგად ვერ დაატორმუზებ, აბს-ის იმედზე კი ყინულზე ჩემი მტერი იყოს + საბურავებს ნამდვილად ყველაზე დიდი მნიშნველობა აქვს -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
4x4 თოვლში როგორი რეჟიმით დადიხართ ფორესტერით? Feb 6 2011, 14:36
NUGOoo ეს მეც მაინტერესებ... Feb 6 2011, 14:58
4x4
![]() ![]() |