![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ვიცი რომ ყველა სუბარუს არ აქვს, მაგრამ ჩემს მანქანაზე აღმოვაჩინე და მინდა გამოცდილება გაგიზიაროთ.
როცა ქარხნული დისტანციურით(გასაღებზე) კეტავ და აღებ მანქანას თუ მანქანა წრიპინებს ეს იმას ნიშნავს რომ ცენტრალური საკეტი პროგრამირებადია და თუ დააპროგრამებ მისი გაღება შეიძლება გასაღების გარეშეც. დაპროგრამება ხდება შემდეგი თანამიმდევრობით: 1) გავაღბთ ცენტრალუ საკეტს დისტანციურით 2) გავაღებთ მძღოლის კარებს და გაღEბულ მდგომარეობაში მოვქაჩავთ კარების გარეთა სახელურს(რუჩკას) ბოლომდე და დაახლოებით 10 წამის მერე მანქანა იწყებს გაბმულ წივილს. 3) წივილის დროს (სანამ წივილი შეწყდება) ვაჭერთ გასაღებზე OPEN-ს და წივილი გაჩერდება 4) წივილი რომ გაჩერდება შეგვყავს კოდი. საიდან? კარების სახელურიდან, ანუ სახელურის ერთჯერ მოქაჩვა =1; ორჯერ მოქაჩვა=2 და ასე შემდეგ. მოკლედ შეგვყავს სასურველი ოთხი ციფრი, თითოელი ციფრის შეყვანა დარტურდება ერთი "წრიპ" სიგნალით. მაგალითი: ვთქვათ უნდა შევიყვანოთ 3562, 1)მოვქაჩავთ 3-ჯერ "წრიპ" 2)მოვქაჩავთ 5-ჯერ "წრიპ" 3) მოვქაჩავთ 6-ჯერ "წრიპ" 4) მოვქაჩავთ 2-ჯერ "წრიპ" 5) ოთხივე ციფრის შეყვანის შემდეგ იწყებს გაბმულად წრიპინს "წრიპ""წრიპ""წრიპ""წრიპ""წრიპ". ამ დროს, სანამ ეს წრიპინი გაჩერდება ვაკეთებთ კოდის დამოწმებას, ანუ კოდის შეყვანის პროცედურას ვიმეორებთ, პროცედურის სწორად გაკეთების დამოწმება ხდება ბოლოს ორი დაწრიპინეებით და ცენტრალური საკეტის ჩაკეტვა-გაღებით, რაც იმას ნიშნავს რომ კოდი ჩაწერილია და გასაღები თუ მანქანაში ჩაგრჩება შუშას არ ჩაამტვრევ ამოსაღებად, უბრალოდ იგივე კოდს შეიყვანთ კარების სახელურიდა და ცენტრალური საკეტი გაიღება. კოდით გაღებით დროსაც თითოეული ციფრის ჩემდეგ უნდა დაველოდოთ ერთ დაწრიპინებას და მერე უნდა შევიყვანოთ შემდეგი. გისურვებთ წარმატებებს ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(subaruge @ Jul 24 2009, 12:59) [snapback]22899[/snapback] არც ჩემი წრიპინებს....სამწუხაროდ მე როგორც დავადგინე, ფორესტერზე არ უნდა იწრიპინოს, იმიტომ რომ არ შემხვედრია ჯერ ფორიკაზე რომ წრიპინებდეს ![]() ![]() ![]() ლეგასიზე ავარიულებთან ერთად წრიპინებს კიდეც ![]() მაგრამ ამ ჩემს ფორიკაზე არც ავარიულებს ანთებს, ხოდა უნდა შევამოწმო აბა, რამე შტეკერი ხომ არ არის ჩახსნილი, რაღაც რელეს წკაპუნი კი ისმის რულის ქვემოდან, ზუსტად მაგ პონტში, ანუ დაკეტვაზე 1-ხელ და დაკეტვაზე 2-ჯერ, მაგრამ არც ავარიულებს ანთებს და არც წრიპინებს ![]() ციტატა(Wrx @ Jul 24 2009, 15:21) [snapback]22947[/snapback] ჩემი კი წრიპინებს მაგრამ კაი ვეშია , მაგამ აი ინტერნეტში ვერსად წავაწყდი ჩემ პაკალენია ლეგასებზე გასაღების პულტით იკეტება და იღება მხოლოდ მძღოლის შუშა შესაბამისი ღილაკის დაჭერით. ხო და ვინმე ხომ არ წაწყდომიხართ ინფოს რომ ყველა ფანჯარა ამიწიოს ? შენი პაკალენია შენს გარდა არავის ჰყავს და.... RSK-ზე მძღოლის შუშა შეგიძლია ასწიო ზამოკის გათიშვიდან 30 წამის განმავლობაში, ოღონც პულტით არა ![]() ახალ ლეგასის არა მგონია ყველა შუშის აწევის ფუნქცია ჰქონდეს, სიგნალიზაცია ხომ არაა.... თუმცა რავიცი, მგონი რთული არ უნდა იყოს რომ დანარჩენი შუშების აწევის ფუნქციაც დაამატო, პატარა ალქიმიკოსობის შედეგად ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |