![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 325 რეგისტრ.: 7-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 71 ![]() |
მოკლედ , გავაგრძელოთ აქ ჯაჭვების თემა! ვეცდები მოვიძიო ინფო ამის შესახებ.
საკმაოდ ძვირი სიამოვნებაა ცეპები, მაგრამ არის იაფი ალტერნატივები : აი ერთ-ერთი მათგანი: http://www.amazon.com/gp/product/B000VAFN5...;pf_rd_i=507846 |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
PAINKILLER
ბაზარი არ არის, რომ დააყრევინებ შიპებს, ამიტომ საჭიროა ზიმნი საბურავი და ცეპები ექსტრემალურ ვითარებაში. შიპები საქართველოში არ არის რეკომენდირებული. ჯაჭვები კი უკანა თვლებზე უფრო ეფექტურია (ნუ წინა ვედუშის არ ვგულისმობ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ Nov 4 2009, 19:34) [snapback]49029[/snapback] PAINKILLER ბაზარი არ არის, რომ დააყრევინებ შიპებს, ამიტომ საჭიროა ზიმნი საბურავი და ცეპები ექსტრემალურ ვითარებაში. შიპები საქართველოში არ არის რეკომენდირებული. ჯაჭვები კი უკანა თვლებზე უფრო ეფექტურია (ნუ წინა ვედუშის არ ვგულისმობ ![]() LSD-ს დაბრედვაზე არაა, კაკრაზ პირიქით, LSD-ს ძალა ადგება კაკრაზ პრაბუქსოვკის დროს ![]() მანდ სხვა ამბავია, ქვემოდ დავწერე მაგაზე ![]() და ზემოთ რომ დავდე მანუალიდან ამონაწერი, ეგ ჩემი მოგონილი არაა, ოფიციალური მანუალია ![]() ციტატა(crimson @ Nov 4 2009, 19:39) [snapback]49030[/snapback] ცეპების დაყენებას რაც შეეხება, ზევით ირაკლიმ ახსენა რომ თუნდაც წინა საბურავებზე რომ გაუკეთოვო, მონოპრივოდი გახდებაო... მინდა სავსებით დავეთანხმო და მემგონი ყველა ხვდება რო მართლა ეგრე იქნება ეგ ალბათ ავტომატზე ხო? მექანიკას უკან რო გავუკეთო რა მოხდება? მემგონი არცარაფერი... არანაირად არ გახდება მონოპრივოდი ![]() სუბარუების უმეტესობას აქვს უკანა LSD, რაც ავტომატურად ნიშნავს იმას რომ უკანა ხიდის მოცურების შანსი ნაკლებია ![]() ამიტომ მანუალშიც უწერია რომ ცეპები წინა ბორბლებზე უნდა დააყენო მხოლოდ ![]() მექანიკაზეც იგივეა, მაგრამ ავტომატიკის შემთხვევაში ACTIVE AWD-ზე უფრო მნიშვნელოვანია წინა ხიდის მოჭიდება, იმიტომ რომ უკანა ხიდზე კაკრაზ მოცურების შემთხვევაში გადააქვს თორქი, თან არც თუ ისე პლავნად, ამიტომ წინ კარგი მოჭიდება უნდა ჰქონდეს ![]() და საერთოდ წინა ბორბლებზე კარგი მოჭიდება უფრო მნიშვნელოვანია ვიდრე უკანაზე, იმიტომ რომ წინა ბორბლებით მანქანას მიმართულებას აძლევ, უკანათი კი უბრალოდ წინ წასვლაში ეხმარები ![]() ხოდა ნუ მოვიგონებთ ველოსიპედს, RTFM ![]() Put the chains on the front wheels only !!! -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,162 რეგისტრ.: 28-August 10 მდებარ.: Tbilisi, Georgia მომხმარებელი № 1,361 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 5 2009, 10:45) [snapback]49188[/snapback] LSD-ს დაბრედვაზე არაა, კაკრაზ პირიქით, LSD-ს ძალა ადგება კაკრაზ პრაბუქსოვკის დროს ![]() მანდ სხვა ამბავია, ქვემოდ დავწერე მაგაზე ![]() და ზემოთ რომ დავდე მანუალიდან ამონაწერი, ეგ ჩემი მოგონილი არაა, ოფიციალური მანუალია ![]() არანაირად არ გახდება მონოპრივოდი ![]() სუბარუების უმეტესობას აქვს უკანა LSD, რაც ავტომატურად ნიშნავს იმას რომ უკანა ხიდის მოცურების შანსი ნაკლებია ![]() ამიტომ მანუალშიც უწერია რომ ცეპები წინა ბორბლებზე უნდა დააყენო მხოლოდ ![]() მექანიკაზეც იგივეა, მაგრამ ავტომატიკის შემთხვევაში ACTIVE AWD-ზე უფრო მნიშვნელოვანია წინა ხიდის მოჭიდება, იმიტომ რომ უკანა ხიდზე კაკრაზ მოცურების შემთხვევაში გადააქვს თორქი, თან არც თუ ისე პლავნად, ამიტომ წინ კარგი მოჭიდება უნდა ჰქონდეს ![]() და საერთოდ წინა ბორბლებზე კარგი მოჭიდება უფრო მნიშვნელოვანია ვიდრე უკანაზე, იმიტომ რომ წინა ბორბლებით მანქანას მიმართულებას აძლევ, უკანათი კი უბრალოდ წინ წასვლაში ეხმარები ![]() ხოდა ნუ მოვიგონებთ ველოსიპედს, RTFM ![]() Put the chains on the front wheels only !!! +++++++11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111 ![]() |
|
|
![]() ![]() |