გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Feb 9 2011, 22:15
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
სალამი.
ცუდ ხასიათზე დამაყენა მანქანამ, გამაბრაზა ძალიან.. ვერ დადის ანუ ისე როგორც უნდა იაროს. ან უბრალდ "მიჩვევის" ამბავია ან აღარ "მყოფნის" და მეტი მინდა მოკლედ. სანამ ნორმალურად არ ივლის ვერ მოვისვენებ. ტარგეთი არის 300+ HP. არ მაინტერესებს არაფერი. რათ გინდა, რომელი "გონშიკი" შენ მყავხარ არ მაინტერსებს ასედაც და ისედაც 15-20 ლიტრებს მაინც მიწვავს ჰოდა ბარემ "ხეირიანად" დავწვამ მაგის დედაც. ხოდა მკიდია ან ისე ივლის როგორც მე მინდა ან ვაბშე მოვიშორებ და ვიყიდი რამე ბეენვეს ყველაზე მარტივი და ბიუჯეტური (იასნია) მოდინგი რაზეც ხელი მიმიწვდება მოკლედ არის: 1. ბუსტის გაზრდა 1.2-მდე 2. აცეტონი 3. ეკუს გადაპრაშივკება და/ან ექსტერნალ ეკუ, იგივე piggyბექი და მეპების შეცვლა. 4. ვიხლოპი/დაუნპაიპი. 5. წონის დაგდება (?) 6. ტურბინების გაზრდა, მაგრამ ეგ გამოირიცხა ეგრფევე. ისედაც გასაგებია რატომაც რა მაინტერესებს ეხლა. ლოგიკურად, პირველ რიგში მინდა "ტვინში" შავხედო, რაზეც პრობლემა არ მაქვს, ბ-ნმა მახომ ყველაფერი მაჩვენა დაწვრილებით, ლოგიც ჩავწერეთ და ზუსტი დიაგნოზიც დამისვა რა ჭირდა მანქანას. რაზეც დიდი მადლობა მახოს. მაგრამ ყოველ კვირა დღეს თავიდან ლოგის ჩაწერა ბუასილია და დროის უქონლობის გამო ზოგჯერ ვერც ვახერხებ ამას. ჰოდა ამიტომ მინდა "ჩემით ვიჩალიჩო ყველაფერი". ვაპირებ, open port 1,3/2.0 ყიდვას ან ჩემით გაკეთებას. ვინმეს ხომ არ გაგიკეთებიათ მსავსი რამე? რა სქემით/გაიდით ხელმძღვანელობთ? რამე კარგი რესურსი მინდა სულ მთლად ჩაინიკებისთვის გასაგებ ენაზე რომ ეწეროს ყველაფერი. ასე ვთქვათ step-by-step! :-) და ისიც მითხარით. ჩემი ეკუ პრაშიკვდება თუ ვერა? ![]() Uploaded with ImageShack.us ხო და კიდევ ერთი სულელური შეკითხვა. წყლის პომპას ხო კალენვალის (ზუბჩAტით) ღვედი ატრიალებს? ჰოდა მაგას როგორც მინიმუმ ერთი 20 ცხენი მაინც ხომ მიაქვს?(კონდიციონერის პონტში) ჰოდა ეგ რომ შეცვალოს რამე ელექტრო პომპით არა? მე მგონი ცოტას მაინც გაუზრდის წარმადობას + გაჩერებულზეც შეგიძლია ამუშაო, ან პრობკაში როცა ხარ, მაგ დროს გაგრილების ეფექტურობას ბევრად გაზრდის. აი მაგალითად როცა გაზაობ, მაშინ ძრავის აბაროტები მაღალია და შესაბამისად წყალიც სწრაფად ცირკულირებს და რა ხდება როცა გაზაობის შემდეგ უცბად ვანელებთ? ელქქტრო პომპას კიდევ ძრავის ბრუნი არ აინტერესებს, მუშაობს თავისთვის და არის. შეგიძლია პირდაპირ 12 ვოლტზე დასვა და აბაროტებიც არეგულირო, მოთხოვნის მიხედვით + ნაკლებ ბენზინსაც დაწვავს ჩვეულებრივ რეჟიმში. და კიდევ ინტერქულერის გაგრიელების სისტემაც დასახვეწია იმჰო. როგორც იმპრეზაზე. დარწმუნებული ვარ მაგიც ბევრად გაზრდის წარმადობას და ძრავსაც დაიცავს საკაიფოდ. მაღალ ბუსტზე მუშაობისას პორშინებს არ დაგიდნობს... + მინდა სალონში მქონდესრამე ბორტ კომპის პონტში. ლაივ დატას რომ მიჩვენებდეს. ბუსტს, ზეთის ტემპს, წნევას და ა.შ და არის რამე გამზადებული "გადჯეტი" მაგისთვის? თუ ცალკე დაჩიკები უნდა ჩამოვკიდო ყველაზე? |
|
|
|
![]() |
Feb 10 2011, 22:59
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(RACKER @ 10th February 2011 - 00:28) [snapback]229926[/snapback] კიდე თუ რამე სერიოზული გაკეთება გინდა 350 ვირი და ზემოთ ტნინტურბო მაგარი მარაზმია ჯობია მონოტურბოზე გადახვიდე +1 ციტატა(chrdili @ 10th February 2011 - 18:12) [snapback]230189[/snapback] როცა ძრავის ბრუნები დიდია, უფრო ხურდება და ძრავიდან სითბოს მოსაშორებლად წყალმა უფრო სწრაფად უნდა იმოძრაოს. ელექტრო ძრავი რომ დააყენო პომპაზე, ძრავის კინეტიკური ენერგია ჯერ ელექტრულ ენერგიად უნდა გარდაქმნა და მერე ისევ პირიქით, ამ დროს ზედმეტ ენერგის ხარჯავ რომელიც სითბოში იკარგება, ანუ იმაზე მეტს დახარჯავს ენერგიას ვიდრე ეხლა ვერ დაგეთანხმები, დინამო სედაც ტრიალებს და ბარემ ეს დახარული ენერგია რომ ეფექტურად გამოიყენო არ იქნება ცუდი. მაგრამ ამ კონკრეტულ შემთხვევაში არ ღირს, იმიტომ რომ გაკეთებული აქვთ უკვე ეგეთი რამე და მაქსიმუმ 2 ცხენს იგებენ, მეტს ვერა. ციტატა(gentoo @ 10th February 2011 - 00:37) [snapback]229935[/snapback] ეგ ნათელია რომ ტუნინგი ძრავით იწყება ვერც შენ ვერ დაგეთანხმები, ტურნინგი იწყება ტორმუზებით, იმიტომ რომ რად გინდა სიჩქარის აკრეფვა თუ ვეღარ გააჩერე? ძრავის ტუნინგს რაც შეეხება : ტვინტურბოზე მართლა ვერაა კარგი იდეაიმიტომ რომ ტვინტურბოს არასტანდარტული მეპები აქვს და არცერთი სეტენდელოუნ ეკუ მაგაზე არ მიდის. მაინც შეიძლება რაღაცეების გაკეთება თუ ყველაფერი მწობრში გექნება. ტუბინის ვესტგეითის აქტუატორიდან ვაკუუმის შლანგი ჩახსენი და დააზაგლუშკე, გაიარე და თუ 1.3 ბარი მაინც არ დაუბერა და ფუელქათი თუ არ მოგცა, მაშინ აზრი არა აქვს არავითარ ტუნინგს, იმიტომ რომ ჯერ ბუსტის პრობლემა გაქვს მოსაგვარებელი. თუ დაუბერა, მაშინ მოდი და ჩაგტევ 1K ბაქსში 320 ცხენამდე. უფრო ზევით უკვე ცალი ტურბინა გინდა. OpenPort 2.0-ის სქემა დაივიწყე, სქემას კი მოგცემ, მაგრამ ეგ კონტროლერზეა აწყობილი და მაგის პრაშივკას არ მოგცემს ტრაქტრიქსი, 1.3-ის სქემას რაც შეეხება, ეგ მარტივია, შენს მანქანაზე ნებისმიერი K-Line ადაპტერი მიდის. მაგრამ გაითვალისწინე, ELM327 ჩიპი მარტო კანადაში იყიდება და 28$ ღირს, თბილისში 100$ ღირს გაგიკასთან, ასე რომ სჯობია გამზადებული K-Line აიღო, ან თუ მაინცდამაინც შენ თვითონ გინდა აწყობა FTDI მიკროსქემაზე უნდა ააწყო. რომელისაც ასევე დაპროგრამბა უნდა , იმიტომ რომ სუბარუს დამლოგავმა პროგრამებმა უნდა იცნონ კაბელი. |
|
|
|
gentoo ოპენ პორტ სქემა მინდა Feb 9 2011, 22:15
RACKER და რა მანქანაგყავს... Feb 9 2011, 22:27
xrinco შენ ძამიკო კენ ბლო... Feb 9 2011, 22:32
gentoo RACKER
ფიატი მყავს ... Feb 9 2011, 22:36
xrinco ""რატომ გაქვთ ეს... Feb 9 2011, 23:39
RACKER gentoo
ბლექჯო ჩალიჩ... Feb 9 2011, 22:44
mishaj gentoo
![]() ![]() |