IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ელექტრო ძრავები მანქანაში
SUB 300
გამოხმაურება Feb 10 2011, 21:55
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




მიუხედავად იმისა რომ ბენზინის ფასი იმატებს და სამსახურში დენი უფასო გვაქვს ჯერ კიდევ laugh.gif ხომ არ გადავსულიყავით ელექტრო-მობილებზე smile.gif
ძალიან გთხოვთ თემას ნუ გავაოფებთ და დავწეროთ ვის რა ინფორმაცია გვაქვს ამ მანქანებთან მიმართებაში
როგორ წარმოგიდგენიათ საქართველოში ეს მანქანა და რამდენად გაამართლებს თქვენი აზრით
გთხოვთ დადოთ ლინკები , მინდა გადავხედო და თუ შესაძლებელი იქნება შევათავსო კიდეც
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
GRINGO
გამოხმაურება Feb 11 2011, 03:23
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,121
რეგისტრ.: 5-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 67




საქართველოში მაგის გაკეტება არ მგონია რელაური.
1. ძრავები არ იშOვება 15000 ბრუნიანი და 140Kჭ სიმძლავრიანი
2. აკუმულატორები არ ისჰოვება შესაბამისი: ტუტე ან ლიტიუმ იონური აკუმულატორები
3. კომპი ცჰეირდება რომელიც სტარტზე აკუებს ცაჰრტავს პარალელურად, სჰემდეგ ნელანელა გადარტავს მიმდევრობიტ, და მაქსიმალური ბრუის მისაგებად ცჰარტოს ყველა მიმდევრობიტ (მეტო ვოლტი, ნაკლები ამპერი). ამასტანავე მაგალითად ზანოსი არ უნდა აღიქვას კომპმა როგორც დაბალ აბაროტზე მუშაობა და კომპმა არ გადარტოს აკუები პარალელზე.
4. რტულია სცეპლენიის გაკეტება. რუჩნოი ტორმუზის სახმარად, 8000 აბაროტზე მატორი რო რუჩნიკით გააჩერო შემოგივარდება სალონში და ასე სჰემდეგ
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
SUB 300   ელექტრო ძრავები მანქანაში   Feb 10 2011, 21:55
xrinco  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge