![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
მიუხედავად იმისა რომ ბენზინის ფასი იმატებს და სამსახურში დენი უფასო გვაქვს ჯერ კიდევ
![]() ![]() ძალიან გთხოვთ თემას ნუ გავაოფებთ და დავწეროთ ვის რა ინფორმაცია გვაქვს ამ მანქანებთან მიმართებაში როგორ წარმოგიდგენიათ საქართველოში ეს მანქანა და რამდენად გაამართლებს თქვენი აზრით გთხოვთ დადოთ ლინკები , მინდა გადავხედო და თუ შესაძლებელი იქნება შევათავსო კიდეც |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
კიდევ ერთი რამეა გასათვალსწინებელი როცა ვსაუბრობთ ელექტრომობილზე:
აკუმულიატორი იძლევა მუდმივ დენს და დიდი სიმძლავრის მუდმივი დენის ძრავები სასწაულად ძვირი ღირს. აგერ 500 ცხენისძალიანი http://www.galco.com/scripts/cgiip.exe/wa/...D50500P-BV-BLDR მაგრამ რად გინდა? იმხელა ფასი აქვს რომ მაგაში რომ მაგდენს გადაიხდი მაშინ სულ გკიდია რა ღირს ბენზინი ![]() ცვლადი დენის მატორები ბევრად უფრო იაფია, მაგრამ აკუმულიატორის მუდმივ დენს გარდაქმნა უნდა ცვლად დენად, აი დიდი სიმძლავრის გარდამქმნელები ძალიან ძვირია. ისე ტროლეიბუსების პარკები კი დაიშალა, მაგრამ იმათ ჰქონდათ მუდმივი დენის მატორები და ვერ ვიშოვით სადმე? მართალია 600 ვოლტზე მუშაობს, მაგრამ ეს სულ რაღაც 50 ცალი აკუმულიატორია ![]() |
|
|
![]() ![]() |