![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
როგორც მიოგეხსენებათ გავრცელებულია აზრი რომ სუბარუებს ყველაზე ხშირად მეოთხე ცილინდრი უკვდება.
მიზეზებთან დაკავშირებით არაერთი მოსაზრება არსებობს, მაგრამ დღეს ერთერთ სავარაუდო და საკმაოდ დამაჯერებელ მიზეზზე წავიკითხე და ვინაიდან დიდ სირთულეს არ წარმოადგენს ვაპირებ მალე განვახორციელო. მოკლედ რაშია საქმე. სუბარუს ინჟექტორებში ბენზინის მიწოდება აწყობილია მიმდევრობითი ჩართვით, ანუ შემავალი ბენზინის შლანგი უერთდება რეიკას, რომლიდანაც ინჟექტორებში ნაწილდება , ყველაზე ახლოსაა მეორე პორშინის ინჟექტორი, მერე ბენზინი გაივლის პირველ ინჟექტორს, მერე მესამეს და ბოლოს მეოთხეს. აქედან გამოდინარე ლოგიკურია რომ მეოთხე ინჟექტორზე წნევა ოდნავ განსხვავდებოდეს მეორესგან. ამან შეიძლება გამოიწვიოს ბენზინის ნაკლებობა მეოთხე ცილინდრში და ღარიბი სმესის შედეგად მარტივად მივიღებთ სტუკს. გამოსავალი ასეთია, გადაიჭრას ბენზინის გამანაწილებელი რეიკა ერთ ადგილას და მარჯვენა და მარცხენა მხარის ინჟექტორები შეერთდეს პარალელურად. ასეთიდან ![]() მილის გადაჭრის და შლანგებით გადაეთების შედეგად ![]() მინდა მივიღო ასეთი პარალელური შეერთება ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
maxouni
ეგ მეც ვნახე და ვაპირებდი გაკეთებას და მერე მაგრა დამეზარა და ერთი შეკითხვა კი დამრჩა : თუ პირველი სამი ინჯექტორი დაკეტილია რატომ უნდა იყოს მეოთხეში დაბალი წნევა? |
|
|
![]() ![]() |