![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
როგორც მიოგეხსენებათ გავრცელებულია აზრი რომ სუბარუებს ყველაზე ხშირად მეოთხე ცილინდრი უკვდება.
მიზეზებთან დაკავშირებით არაერთი მოსაზრება არსებობს, მაგრამ დღეს ერთერთ სავარაუდო და საკმაოდ დამაჯერებელ მიზეზზე წავიკითხე და ვინაიდან დიდ სირთულეს არ წარმოადგენს ვაპირებ მალე განვახორციელო. მოკლედ რაშია საქმე. სუბარუს ინჟექტორებში ბენზინის მიწოდება აწყობილია მიმდევრობითი ჩართვით, ანუ შემავალი ბენზინის შლანგი უერთდება რეიკას, რომლიდანაც ინჟექტორებში ნაწილდება , ყველაზე ახლოსაა მეორე პორშინის ინჟექტორი, მერე ბენზინი გაივლის პირველ ინჟექტორს, მერე მესამეს და ბოლოს მეოთხეს. აქედან გამოდინარე ლოგიკურია რომ მეოთხე ინჟექტორზე წნევა ოდნავ განსხვავდებოდეს მეორესგან. ამან შეიძლება გამოიწვიოს ბენზინის ნაკლებობა მეოთხე ცილინდრში და ღარიბი სმესის შედეგად მარტივად მივიღებთ სტუკს. გამოსავალი ასეთია, გადაიჭრას ბენზინის გამანაწილებელი რეიკა ერთ ადგილას და მარჯვენა და მარცხენა მხარის ინჟექტორები შეერთდეს პარალელურად. ასეთიდან ![]() მილის გადაჭრის და შლანგებით გადაეთების შედეგად ![]() მინდა მივიღო ასეთი პარალელური შეერთება ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(xrinco @ 12th February 2011 - 23:04) [snapback]231171[/snapback] ვაა საღოლ მახო ძია. მარა მოდი ჯერ შენ გააკეთე ვნახოთ რა გამოვა და მერე რიგში პირველი ვარ გამოსვლით ის გამოვა რაც სურთზე ჩანს ![]() მაგით არც გაწევა მოემატება და ვერც იმას გაიგებ რა შედეგი მოგცა, შედეგს მაშინ იგებ რომ არ გააკეთებ და ჯვარი გწერია და მეოთხე პორშინი რომ აკაკანდება ![]() |
|
|
![]() ![]() |