![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12 რეგისტრ.: 5-May 10 მომხმარებელი № 1,076 ![]() |
გამარჯობა ყველას... მაინტერესებს Subaru Forester-ს რა რესურსი აქვს გარბენის...? ანუ სანამ მატორს რემონტი დაჭირდება...? 190.000 მილი ნორმალურია 2.5X-თვის?
მადლობა წინასწარ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 ![]() |
ზოგადად იაპონური უფრო კარგ მდგომარეობაში ჩამოდის ხოლმე,დაბალი პრაბეგის გამო,თორემ რეც შეეხება ძრავს,ამერიკულებს ბევრად მეტი აქვს რესურსი.ჩემსას 150000 მილი აქვს გავლილი,თან ტურბინიანს და ძრავი მშვენივრად მუშაობს.ყავთ კიდე რუსთავში ბიჭებს რომლებსაც სადღაც 300000კმ-ზე მერი აქვს გარბენი და მატორს არაფერი სჭირს.ქარფაქსში უნდა ინახოს ზეთს დროზე თუ უცვლიდნენ.
რაც შეეხება სავალ ნაწილებს,თავიდან სანამ ერთხელ არ გამოუცვლი ''ბევრ'' რამეს დაგტანჯავს,ზატო მერე ძნელად ფუჭდება. რაც არ უნდა იყოს,საჭე თავის ადგილას აქვს,თანაც ქარხნულად ![]() |
|
|
![]() ![]() |