![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
ზეთის გაგრილების დაყენება მინდა
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
ლექსო, საჭიროა დამიჯერე
ჩემი მანქანის მაგალითს მოვიყვან. დამატებითი რადიატორის გარეშე: - ზეთის ტემპერატურა სტოკ ბუსტზე 70-90 გრადუსი უჭირავს. - ზეთის ტემპერატურა 1 ბარზე 100-120 გრადუსი - ამყველაფრის გათვალისწყინებით ზეთი "წყალდება" გაცილებით უფრო მალე, ანუ უფრო ნაკლები რესურსი აქვს დავაყენე Greddy-ს სისტემა ესეთია ზუსტად ოღონდ 12-იანი რადიატორით ![]() შედეგად: - 1.3-1.4 ბარზე სიარულით ზეთის ტემპერატურა 90 გრადუსზე მაღლა არ ადის. - ტრასაზე გორაობით 50 გრადუსზე ჩამოვიდა ნაცვლად 70-90 გრადუსისა - ზეთის გამოცვლამ სავარაუდოდ გადაიწია +1500 კმ, ზეთი აღარ ხურდება და თვისებებს გაცილებით გვიან კარგავს, გიდროკომპენსატორების ხმით ვატყობ ძირითადად უკმარისობას რაც შეეხება, არსად არ წამიკითხავს რომ ზეთის ნასოსი გაფუჭებულიყოს ქულერის გამო. ზედმეტი 150-180სმ და 1 ლიტრი ზეთი არაფერს არ აფუჭებს, ბოლო ბოლო სოფის ეყენა ქულერი სუბარუზე და რამდენი ხანი დადიოდა, თან როგორ ![]() მოკლედ დააყენე აუცილებლად |
|
|
![]() ![]() |