IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ENGINE OIL COOLER, დაყენება პრობლემები რჩევები
leqsoo
გამოხმაურება Feb 21 2011, 12:08
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




ზეთის გაგრილების დაყენება მინდა smile.gif ხოდა რა არი საჭირო? ხო არ გადავაწყდები ზეთის ნასოსის ნიხვატკას? ანუ უფრო დიდი მანძილის გავა მოუწევს ზეთს იდეაში და ნასოსის გაძლიერება ხო არ იქნება საჭირო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
TwinTurbo
გამოხმაურება Feb 21 2011, 16:37
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 425
რეგისტრ.: 22-July 09
მომხმარებელი № 243




ლექსო, საჭიროა დამიჯერე

ჩემი მანქანის მაგალითს მოვიყვან.

დამატებითი რადიატორის გარეშე:

- ზეთის ტემპერატურა სტოკ ბუსტზე 70-90 გრადუსი უჭირავს.
- ზეთის ტემპერატურა 1 ბარზე 100-120 გრადუსი
- ამყველაფრის გათვალისწყინებით ზეთი "წყალდება" გაცილებით უფრო მალე, ანუ უფრო ნაკლები რესურსი აქვს


დავაყენე Greddy-ს სისტემა

ესეთია ზუსტად ოღონდ 12-იანი რადიატორით



შედეგად:

- 1.3-1.4 ბარზე სიარულით ზეთის ტემპერატურა 90 გრადუსზე მაღლა არ ადის.
- ტრასაზე გორაობით 50 გრადუსზე ჩამოვიდა ნაცვლად 70-90 გრადუსისა
- ზეთის გამოცვლამ სავარაუდოდ გადაიწია +1500 კმ, ზეთი აღარ ხურდება და თვისებებს გაცილებით გვიან კარგავს, გიდროკომპენსატორების ხმით ვატყობ ძირითადად



უკმარისობას რაც შეეხება, არსად არ წამიკითხავს რომ ზეთის ნასოსი გაფუჭებულიყოს ქულერის გამო. ზედმეტი 150-180სმ და 1 ლიტრი ზეთი არაფერს არ აფუჭებს, ბოლო ბოლო სოფის ეყენა ქულერი სუბარუზე და რამდენი ხანი დადიოდა, თან როგორ smile.gif


მოკლედ დააყენე აუცილებლად
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
leqsoo   ENGINE OIL COOLER   Feb 21 2011, 12:08
NetDevil   საჭიროა ვაბშე? :)   Feb 21 2011, 12:12
OSA-003  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge