IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ENGINE OIL COOLER, დაყენება პრობლემები რჩევები
leqsoo
გამოხმაურება Feb 21 2011, 12:08
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




ზეთის გაგრილების დაყენება მინდა smile.gif ხოდა რა არი საჭირო? ხო არ გადავაწყდები ზეთის ნასოსის ნიხვატკას? ანუ უფრო დიდი მანძილის გავა მოუწევს ზეთს იდეაში და ნასოსის გაძლიერება ხო არ იქნება საჭირო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
bako
გამოხმაურება Feb 21 2011, 18:21
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




თუ დააყენებ მხოლოდ და მხოლოდ თერმსოტატიანი დააყენე, პირდაპირ რადიატორის დაყენება მხოლოდ მავნებლობაა ყოველდღიური მოხმარების მანქანისთვის, ცივი ზეთით ივლი სულ. ზეთის მუშა ტემპერატურა იწყება 90 გრადუსიდან, მანამდე ვერ ავლენს სრულად თავის კარგ თვისებებს.

მეორე საკითხია ის, თუ სად დააყენებ რადიატორს. ერთია მიმწოდებელი ხაზიში, ფილტრებიდან გადამყვანი რო იჩალიჩო, მარა წნევას აგდებს დაბლა.
მეორეა ტურბინიდკრნ მიმავალ შლანგზ დასვა, მარა ეგეც ცუდია ტურბინისთვის.
მესამე ვარიანტია რუტბინიდან ჩამომავალ შლაგზე, და ეგეც ცუდია ტურბინისთვის, ზეთის გავლის სიჩქარე კლებულობს.
როგორც წერენ გურუები, იდეალური ვარიანტია კარტერიდან ორი ტრუბკის გაკეთება სვარკით, ყენდება ელექტრო ნასოსი, რომელიც ერთი ტრუბკიდან იღებს ზთს, გააქვს რადიატორში და მეორე ტრუბკით აბრუნებს ისევ კარტერში. ანუ ესეთი სისტემა გავლენას არ ახდენს მატორის დაგეგმილ ციკლზე, თუმცა აქვს ის მინუსი, რომ ელექტროძრავის საიმედოობა არცისე მაღალია. ნუ დაჩიკი როცა გაქვს რამე რო იყოს არ გაგექცევა ტემპერატურა. ბოლო ვარიანტი ყველაზე კარგი ჩანს:
-ზეთის საერთო მოცულობა მატულობს
-ზეთის ბრუნვაზე უარყოფითად არ მოქმედებს კულერი და დამატებითი შლანგები
-ელექტრო ტუმბოს ჩართვა შეიძELბა დარეგულირდეს ზეთის ტემპერატურის მიხედვით, ანუ ცივ ძრავზე გამორთულია და თერსმოტატის ვარიანტში მხლოდ გადახურებისას იწყებს გაგრილებას.

ისე როგორც ამბობენ არაა საჭიროო ზეთის რადიატორი თ ძაან არ ატუნინგებო, მაგრამ თერმოსტატიანის შემთხვევაში ნამდვილად უკეთესია ზეთისთვის, რადგან ზეთს 80-90 გრადუსზე დაბლა არ გააციებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
leqsoo   ENGINE OIL COOLER   Feb 21 2011, 12:08
NetDevil   საჭიროა ვაბშე? :)   Feb 21 2011, 12:12
OSA-003  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge