![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
ზეთის გაგრილების დაყენება მინდა
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
თუ დააყენებ მხოლოდ და მხოლოდ თერმსოტატიანი დააყენე, პირდაპირ რადიატორის დაყენება მხოლოდ მავნებლობაა ყოველდღიური მოხმარების მანქანისთვის, ცივი ზეთით ივლი სულ. ზეთის მუშა ტემპერატურა იწყება 90 გრადუსიდან, მანამდე ვერ ავლენს სრულად თავის კარგ თვისებებს.
მეორე საკითხია ის, თუ სად დააყენებ რადიატორს. ერთია მიმწოდებელი ხაზიში, ფილტრებიდან გადამყვანი რო იჩალიჩო, მარა წნევას აგდებს დაბლა. მეორეა ტურბინიდკრნ მიმავალ შლანგზ დასვა, მარა ეგეც ცუდია ტურბინისთვის. მესამე ვარიანტია რუტბინიდან ჩამომავალ შლაგზე, და ეგეც ცუდია ტურბინისთვის, ზეთის გავლის სიჩქარე კლებულობს. როგორც წერენ გურუები, იდეალური ვარიანტია კარტერიდან ორი ტრუბკის გაკეთება სვარკით, ყენდება ელექტრო ნასოსი, რომელიც ერთი ტრუბკიდან იღებს ზთს, გააქვს რადიატორში და მეორე ტრუბკით აბრუნებს ისევ კარტერში. ანუ ესეთი სისტემა გავლენას არ ახდენს მატორის დაგეგმილ ციკლზე, თუმცა აქვს ის მინუსი, რომ ელექტროძრავის საიმედოობა არცისე მაღალია. ნუ დაჩიკი როცა გაქვს რამე რო იყოს არ გაგექცევა ტემპერატურა. ბოლო ვარიანტი ყველაზე კარგი ჩანს: -ზეთის საერთო მოცულობა მატულობს -ზეთის ბრუნვაზე უარყოფითად არ მოქმედებს კულერი და დამატებითი შლანგები -ელექტრო ტუმბოს ჩართვა შეიძELბა დარეგულირდეს ზეთის ტემპერატურის მიხედვით, ანუ ცივ ძრავზე გამორთულია და თერსმოტატის ვარიანტში მხლოდ გადახურებისას იწყებს გაგრილებას. ისე როგორც ამბობენ არაა საჭიროო ზეთის რადიატორი თ ძაან არ ატუნინგებო, მაგრამ თერმოსტატიანის შემთხვევაში ნამდვილად უკეთესია ზეთისთვის, რადგან ზეთს 80-90 გრადუსზე დაბლა არ გააციებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ციტატა(bako @ Feb 21 2011, 18:21) [snapback]235188[/snapback] თუ დააყენებ მხოლოდ და მხოლოდ თერმსოტატიანი დააყენე, პირდაპირ რადიატორის დაყენება მხოლოდ მავნებლობაა ყოველდღიური მოხმარების მანქანისთვის, ცივი ზეთით ივლი სულ. ზეთის მუშა ტემპერატურა იწყება 90 გრადუსიდან, მანამდე ვერ ავლენს სრულად თავის კარგ თვისებებს. მეორე საკითხია ის, თუ სად დააყენებ რადიატორს. ერთია მიმწოდებელი ხაზიში, ფილტრებიდან გადამყვანი რო იჩალიჩო, მარა წნევას აგდებს დაბლა. მეორეა ტურბინიდკრნ მიმავალ შლანგზ დასვა, მარა ეგეც ცუდია ტურბინისთვის. მესამე ვარიანტია რუტბინიდან ჩამომავალ შლაგზე, და ეგეც ცუდია ტურბინისთვის, ზეთის გავლის სიჩქარე კლებულობს. როგორც წერენ გურუები, იდეალური ვარიანტია კარტერიდან ორი ტრუბკის გაკეთება სვარკით, ყენდება ელექტრო ნასოსი, რომელიც ერთი ტრუბკიდან იღებს ზთს, გააქვს რადიატორში და მეორე ტრუბკით აბრუნებს ისევ კარტერში. ანუ ესეთი სისტემა გავლენას არ ახდენს მატორის დაგეგმილ ციკლზე, თუმცა აქვს ის მინუსი, რომ ელექტროძრავის საიმედოობა არცისე მაღალია. ნუ დაჩიკი როცა გაქვს რამე რო იყოს არ გაგექცევა ტემპერატურა. ბოლო ვარიანტი ყველაზე კარგი ჩანს: -ზეთის საერთო მოცულობა მატულობს -ზეთის ბრუნვაზე უარყოფითად არ მოქმედებს კულერი და დამატებითი შლანგები -ელექტრო ტუმბოს ჩართვა შეიძELბა დარეგულირდეს ზეთის ტემპერატურის მიხედვით, ანუ ცივ ძრავზე გამორთულია და თერსმოტატის ვარიანტში მხლოდ გადახურებისას იწყებს გაგრილებას. ისე როგორც ამბობენ არაა საჭიროო ზეთის რადიატორი თ ძაან არ ატუნინგებო, მაგრამ თერმოსტატიანის შემთხვევაში ნამდვილად უკეთესია ზეთისთვის, რადგან ზეთს 80-90 გრადუსზე დაბლა არ გააციებს სრულიად გეთანხმები ბაკური,როდესაც ზეთი 50-60 გრადუსზეა ეს ძალიან ცუდია ძრავისთვის |
|
|
![]() ![]() |