![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() SCG ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,291 რეგისტრ.: 3-November 10 მდებარ.: Batumi მომხმარებელი № 1,572 ![]() |
R15 205/70 ზამთრის, წნევა წინებში 2.2 უკანებში 2.0. კაია?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(milrood @ 2nd March 2011 - 22:20) [snapback]239710[/snapback] ზამთარში საუკეთესო ვარიანტი 2.0-ია, მე მასე მაქვს და თოვლშიც მაგრად დადის და ტორმუზიც უკეთესი აქვს. ზაფხულში 2.2 არადა ფირიქით არ უნდა იყოს? ზაფხულში ჰაერი უფრო ფარდოვდება როცა დადიხარ და შესაბამისად თუ დატენი 2.0-ზე ჰაერი როცა გაცხელდება წნევაც იმატებს და 2.0-ზე მეტი იქნება და ზამთარში ფირიქით არის...... მე ესე ვიცი ფიზიკის კანონი და რავიცი... იქნებ ცუდად ვისწავლე, კალე აბა შემისწორე თუ რამეა ციტატა(chrdili @ 2nd March 2011 - 22:39) [snapback]239732[/snapback] ქარხნულად მაგალითად ფორესტერს წინ 2.0 და უკან 1.9 უწერია. უკანა მხარე დიდ წნევაზე ბრაგუნობს უფრო მასე ლეგასზეც აწერია უკანები 2.0-ზე და წინები 2.2-ზე უნდა იყოს ქარხნულად, ეს იმიტომ რომ წინა ცხვირი უფრო მძიმეა ვიდრე უკანა და რომ თანაბარი წონის გადანაწილება იყოს მაგიტომაც წერია მასე, ალბათ.... ია ტაკ დუმაიუ ![]() |
|
|
![]() ![]() |