![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
პატივცემულო საზოგადოებავ
გთხოვთ გამიზიაროთ ავტომატური გადაცემათა კოლოფის ხმარების წესები, 25 წელზე მეტია მანქანა მყავს, ავტომატებიც მყოლია (ოღონდ მოკლე პერიოდებში, საშინლად მახსოვს გალოპერი ![]() ![]() ![]() მოკლედ მაინტერედებს შემდეგი: შეიძლება თუ არა მაგალითად D-ში რომაა პირდაპირ სვლის დროს გადავიტანო მე-2 სიჩქარეში მართალია თუ არა, რომ მხოლოდ 1 სიჩქარეშია მუდმივად ხიდთა შორის განაწილება 55/45-ზე არადა მექანიკა მუდმივად 50/50-ზე იყო და ძალიან კარგი სასიარულო იყო ასევე მაინტერესებს ჩაქრობის დროს მაინდამაინც P-ში უნდა იყოს? რა დაშავდება ვითომ იგივე D-ში რომ ჩავაქრო? ჩეკის ქვეშ, ზეთის ტემპერატურაო რომ აწერია, ეგ კოლოფის ზეთის ტემპერატურაა? და რა ხდება, შეიძლება გადახურდეს და აანთოს? როგორ უნდა მოვიქცე მაშინ? წინასწარ მადლობა განათლებისთვის ცნობისათვის, ესეც ამერიკულია 2003წ მოდელი პ.ს. რასაც ამას ვატყობ, (გალოპერზე მოგახსენეთ უკვე, საშინელება იყო, როცა გაუხარდებოდა მაშინ რთავდა სულ ნაირ-ნაირ სიჩქარეებში) მერსედესის კოლოფს აშკარად ჯობია ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
და Pში რო გადაიტანო და ჩააქრო რამოხდება? რათ უნდა N და მერე P და ემრე კიდე რაღაცეები?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,868 რეგისტრ.: 17-March 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 912 ![]() |
ციტატა(mixa @ Mar 9 2011, 02:22) [snapback]242077[/snapback] და Pში რო გადაიტანო და ჩააქრო რამოხდება? რათ უნდა N და მერე P და ემრე კიდე რაღაცეები? კარობკას ადგება ძალა. N-ში რო გადაგაქვს რუჩნიკს ამოწევ მერე ტორმუზიდან ფეხს აუშვებ და მანქანა რუჩნიკზე დაეკიდება ამის შემდეგ გადაგაქვს P-ში და აქრობ მანქანას,დასაწერადაა საჩალიჩო თორე წამის საქმეა,მე მასე ვაკეთებ და მასეც გავაგრძელებ ჩემი აზრით ყველაზე მართებულია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
ციტატა(nugo85 @ Mar 9 2011, 02:27) [snapback]242078[/snapback] N-ში რო გადაგაქვს რუჩნიკს ამოწევ მერე ტორმუზიდან ფეხს აუშვებ და მანქანა რუჩნიკზე დაეკიდება ამის შემდეგ გადაგაქვს P-ში და აქრობ მანქანას ასე უნდა ზუსტად. რუჩნიკის ამოწევის შემდეგ ფეხი აუცილებლად უნდა აუშვა პედალს, რათა მუხრუჭი მოეჭიდოს. ზემოთ არ ეწერა ასე და ახლა ვაპირებდი ამის დაწერას ![]() |
|
|
![]() ![]() |