![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 500 რეგისტრ.: 13-February 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 813 ![]() |
აბა ბიჭები. ვაპირებ კატალიზატორის ამოყრას, და თუ ვინმეს გააქვთ ეგ გაკეთებული თქვენს მანქანებზე? მაინტერესებს, 1) წვა რამდენით მოემატება,2)ხმა თუ ემატება,3) რამდენი ამოდის(წონა)
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
კატალიზატორის ამოღების შემდეგ თუ მანქანას უკანა ლამბდაც აქვს ხშირია ჩეკის ანთება, განსაკუთრებით ამერუკულ და ევროპულ მანქანებზე, სადაც კატალიზატორის გამართულობას დიდ ყურადღებას აქცევენ
2002 წლის შემგე უკანა ლამბდის მიხედვით სმესის კორექციაც კი ხდება. ამიტომ კატალიზატორის მოაღების შემდეგ თუ ჩეკმა აანთო ან თუ ეკუ სმესს აკორექტირებს საჭიროა უკანა ლამბდა მოვტყუოთ რომ კატალიზატორი გვაქვს. ამისთვის 2 გამოსავალია , მექანიკური და ელექტრონული. 1. ლამბდა პირდაპირ არ ჩავხრახნოთ და დავაყენოთ პერეხადნიკი დაახლოებით ასეთი ![]() სადაც ეს ნახვრეტი იქნება 2 მილიმეტრი. 2. მოვატყუოთ ელექტროობა დაახლოებით ასე ![]() თუ თქვენი ლამბდა 3 წვერიანი მაშინ ეს კონდენსატორი შეგიძლიათ საეთროდ დაივიწყოთ ან უბრალოდ მასაზე მიამოგროთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Mar 8 2011, 15:09) [snapback]241804[/snapback] კატალიზატორის ამოღების შემდეგ თუ მანქანას უკანა ლამბდაც აქვს ხშირია ჩეკის ანთება, განსაკუთრებით ამერუკულ და ევროპულ მანქანებზე, სადაც კატალიზატორის გამართულობას დიდ ყურადღებას აქცევენ 2002 წლის შემგე უკანა ლამბდის მიხედვით სმესის კორექციაც კი ხდება. ამიტომ კატალიზატორის მოაღების შემდეგ თუ ჩეკმა აანთო ან თუ ეკუ სმესს აკორექტირებს საჭიროა უკანა ლამბდა მოვტყუოთ რომ კატალიზატორი გვაქვს. ამისთვის 2 გამოსავალია , მექანიკური და ელექტრონული. 1. ლამბდა პირდაპირ არ ჩავხრახნოთ და დავაყენოთ პერეხადნიკი დაახლოებით ასეთი ![]() სადაც ეს ნახვრეტი იქნება 2 მილიმეტრი. 2. მოვატყუოთ ელექტროობა დაახლოებით ასე ![]() თუ თქვენი ლამბდა 3 წვერიანი მაშინ ეს კონდენსატორი შეგიძლიათ საეთროდ დაივიწყოთ ან უბრალოდ მასაზე მიამოგროთ ეს ძალიან მაგარი მიგნებაა. პირველი ვარიანტი ძალიან მარტივი მეჩვენება და ვითომ გააკეთებს თავის საქმეს? ![]() მეორე ვარიანტს რაც შეეხება, მაგარი ხელმარჯვე ოსტატია საჭირო. როგორც შენ მითხარი, ზედ ლამბდის კაბელზე პაიალნიკით ვერ მიამაგრებ, რადგან ფოლადის კაბელებია. ანუ კონექტორის შემდეგ უნდა დაუყენდეს ეგ ორი დეტალი... ესე იგი მანქანის ქვეშაა საჩალიჩო. მახო, ჩემს შემთხვევაში წინაღობასთან ერთად კონდენსატორიც არის საჭირო? (გუშინ არ გითქვამს და იმიტომ გეკითხები). ისე თუ შედეგი ერთი და იგივე იქნება, მე პირველ ვარიანტს დავუჭერდი მხარს ![]() ცნობისათვის: 2002 წ. ფორესტერზე დავაყენე უკანა ლამბდა 4-წვერიანი. ვინაიდან კატალიზატორი ამოღებული მაქვს, უკანა ლამბდა ეკუს აწვდის სმესის გამდიდრების სიგნალს. სმესი რომ ნორმალური იყოს, აგერ მახოუნი გვთავაზობს საინტერესო იდეას. |
|
|