IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> კატალიზატორი, კატალიზატორის ამოგება
SGR500
გამოხმაურება Jul 14 2010, 16:47
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 500
რეგისტრ.: 13-February 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 813




აბა ბიჭები. ვაპირებ კატალიზატორის ამოყრას, და თუ ვინმეს გააქვთ ეგ გაკეთებული თქვენს მანქანებზე? მაინტერესებს, 1) წვა რამდენით მოემატება,2)ხმა თუ ემატება,3) რამდენი ამოდის(წონა)smile.gif და რა ღირს ამოღება? და საერთოდ +და -
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Mar 8 2011, 14:09
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




კატალიზატორის ამოღების შემდეგ თუ მანქანას უკანა ლამბდაც აქვს ხშირია ჩეკის ანთება, განსაკუთრებით ამერუკულ და ევროპულ მანქანებზე, სადაც კატალიზატორის გამართულობას დიდ ყურადღებას აქცევენ
2002 წლის შემგე უკანა ლამბდის მიხედვით სმესის კორექციაც კი ხდება.
ამიტომ კატალიზატორის მოაღების შემდეგ თუ ჩეკმა აანთო ან თუ ეკუ სმესს აკორექტირებს საჭიროა უკანა ლამბდა მოვტყუოთ რომ კატალიზატორი გვაქვს. ამისთვის 2 გამოსავალია , მექანიკური და ელექტრონული.
1. ლამბდა პირდაპირ არ ჩავხრახნოთ და დავაყენოთ პერეხადნიკი
დაახლოებით ასეთი

სადაც ეს ნახვრეტი იქნება 2 მილიმეტრი.
2. მოვატყუოთ ელექტროობა დაახლოებით ასე

თუ თქვენი ლამბდა 3 წვერიანი მაშინ ეს კონდენსატორი შეგიძლიათ საეთროდ დაივიწყოთ ან უბრალოდ მასაზე მიამოგროთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzia
გამოხმაურება Mar 9 2011, 10:38
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 616
რეგისტრ.: 28-April 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,060




ციტატა(maxouni @ Mar 8 2011, 15:09) [snapback]241804[/snapback]
კატალიზატორის ამოღების შემდეგ თუ მანქანას უკანა ლამბდაც აქვს ხშირია ჩეკის ანთება, განსაკუთრებით ამერუკულ და ევროპულ მანქანებზე, სადაც კატალიზატორის გამართულობას დიდ ყურადღებას აქცევენ
2002 წლის შემგე უკანა ლამბდის მიხედვით სმესის კორექციაც კი ხდება.
ამიტომ კატალიზატორის მოაღების შემდეგ თუ ჩეკმა აანთო ან თუ ეკუ სმესს აკორექტირებს საჭიროა უკანა ლამბდა მოვტყუოთ რომ კატალიზატორი გვაქვს. ამისთვის 2 გამოსავალია , მექანიკური და ელექტრონული.
1. ლამბდა პირდაპირ არ ჩავხრახნოთ და დავაყენოთ პერეხადნიკი
დაახლოებით ასეთი

სადაც ეს ნახვრეტი იქნება 2 მილიმეტრი.
2. მოვატყუოთ ელექტროობა დაახლოებით ასე

თუ თქვენი ლამბდა 3 წვერიანი მაშინ ეს კონდენსატორი შეგიძლიათ საეთროდ დაივიწყოთ ან უბრალოდ მასაზე მიამოგროთ

ეს ძალიან მაგარი მიგნებაა.
პირველი ვარიანტი ძალიან მარტივი მეჩვენება და ვითომ გააკეთებს თავის საქმეს? rolleyes.gif
მეორე ვარიანტს რაც შეეხება, მაგარი ხელმარჯვე ოსტატია საჭირო. როგორც შენ მითხარი, ზედ ლამბდის კაბელზე პაიალნიკით ვერ მიამაგრებ, რადგან ფოლადის კაბელებია. ანუ კონექტორის შემდეგ უნდა დაუყენდეს ეგ ორი დეტალი... ესე იგი მანქანის ქვეშაა საჩალიჩო.
მახო, ჩემს შემთხვევაში წინაღობასთან ერთად კონდენსატორიც არის საჭირო? (გუშინ არ გითქვამს და იმიტომ გეკითხები).

ისე თუ შედეგი ერთი და იგივე იქნება, მე პირველ ვარიანტს დავუჭერდი მხარს smile.gif

ცნობისათვის: 2002 წ. ფორესტერზე დავაყენე უკანა ლამბდა 4-წვერიანი. ვინაიდან კატალიზატორი ამოღებული მაქვს, უკანა ლამბდა ეკუს აწვდის სმესის გამდიდრების სიგნალს. სმესი რომ ნორმალური იყოს, აგერ მახოუნი გვთავაზობს საინტერესო იდეას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
SGR500   კატალიზატორი   Jul 14 2010, 16:47
ZERO  
ციტატ...   Aug 13 2011, 17:57
ratikobaxa   chekura. აზრზე არ ვარ ...   Aug 13 2011, 18:16
Gianni   ratikobaxa

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 7 მომხმარებელი (მათ შორის 7 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge