![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
პატივცემულო საზოგადოებავ
გთხოვთ გამიზიაროთ ავტომატური გადაცემათა კოლოფის ხმარების წესები, 25 წელზე მეტია მანქანა მყავს, ავტომატებიც მყოლია (ოღონდ მოკლე პერიოდებში, საშინლად მახსოვს გალოპერი ![]() ![]() ![]() მოკლედ მაინტერედებს შემდეგი: შეიძლება თუ არა მაგალითად D-ში რომაა პირდაპირ სვლის დროს გადავიტანო მე-2 სიჩქარეში მართალია თუ არა, რომ მხოლოდ 1 სიჩქარეშია მუდმივად ხიდთა შორის განაწილება 55/45-ზე არადა მექანიკა მუდმივად 50/50-ზე იყო და ძალიან კარგი სასიარულო იყო ასევე მაინტერესებს ჩაქრობის დროს მაინდამაინც P-ში უნდა იყოს? რა დაშავდება ვითომ იგივე D-ში რომ ჩავაქრო? ჩეკის ქვეშ, ზეთის ტემპერატურაო რომ აწერია, ეგ კოლოფის ზეთის ტემპერატურაა? და რა ხდება, შეიძლება გადახურდეს და აანთოს? როგორ უნდა მოვიქცე მაშინ? წინასწარ მადლობა განათლებისთვის ცნობისათვის, ესეც ამერიკულია 2003წ მოდელი პ.ს. რასაც ამას ვატყობ, (გალოპერზე მოგახსენეთ უკვე, საშინელება იყო, როცა გაუხარდებოდა მაშინ რთავდა სულ ნაირ-ნაირ სიჩქარეებში) მერსედესის კოლოფს აშკარად ჯობია ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ისე კარგად არ დავკვირვებივარ მარა D ში როცა მანქანა არ ქვრება ანუ ზამოკი ბოლომდე არ გადადის და P და N გარდა არცერთ ში არ იქოქება და თქვენთნაც ეგრეა? მგონი რო არ დავკვირვებივარ
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,868 რეგისტრ.: 17-March 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 912 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ Mar 9 2011, 09:12) [snapback]242098[/snapback] ისე კარგად არ დავკვირვებივარ მარა D ში როცა მანქანა არ ქვრება ანუ ზამოკი ბოლომდე არ გადადის და P და N გარდა არცერთ ში არ იქოქება და თქვენთნაც ეგრეა? მგონი რო არ დავკვირვებივარ ეგ არც უნდა ცადო მე არ მიცდია და არ ვიცი,მაგრამ სიჩქარეში რო დაქოქო ხო გააფუჭებ რამეს ![]() ციტატა(nugo85 @ Mar 9 2011, 02:59) [snapback]242080[/snapback] ან რა საჭიროა მკითხაობა მასე ჯობია და გააკეთეთ რა ისე როგორც ჯობია რა საჭიროა სიახლეების მოგონება ![]() ![]() ციტატა(Dzia @ 9th March 2011 - 09:39) [snapback]242100[/snapback] ასე უნდა ზუსტად. რუჩნიკის ამოწევის შემდეგ ფეხი აუცილებლად უნდა აუშვა პედალს, რათა მუხრუჭი მოეჭიდოს. ზემოთ არ ეწერა ასე და ახლა ვაპირებდი ამის დაწერას ![]() ერთხელ რუჩნიკი იმაზე ადრე დავუშვი ვიდრე P-დან გადმოვიტანდი,ტორმუზზე არ მედგა ფეხი და მანქანა უკან მოგორდა,სიჩქარეში რო უნდა გადამეგდო რიჩაგი თითქოს გაჭედილი იყო ძლივს გადავაგდე D-ში. ასე რომ თქვენ გადაწყვიტეთ როგორ და რა ჯობია აქ ყველაფერია ნათქვამი ![]() |
|
|
![]() ![]() |