IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ავტომატური გადაცემათა კოლოფი, ხმარების წესები
A-KO
გამოხმაურება Mar 8 2011, 15:48
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 161
რეგისტრ.: 15-February 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,839




პატივცემულო საზოგადოებავ
გთხოვთ გამიზიაროთ ავტომატური გადაცემათა კოლოფის ხმარების წესები, 25 წელზე მეტია მანქანა მყავს, ავტომატებიც მყოლია (ოღონდ მოკლე პერიოდებში, საშინლად მახსოვს გალოპერი dry.gif ) და დიდად არ დავინტერესებულვარ მათი ხმარებით. ჩემს ახლანდელ ფორესტერს, (რომელის შეძენაში თქვენი რჩევები დიდად დამეხმარა და კიდევ ერთხელ მადლობა) ავტომატური კოლოფი აქვს, სამწუხაროდ ნორმალური მანქანა და მექანიკა ვერ ვნახე.. unsure.gif აქ ვკითხულობდი თემებს და ვერ ვნახე ჩემს კითხვებზე პასუხი. მინდა გითხრათ, რომ წინა ფორესტერს, (ამერიკული 1999წ L) რომელიც 4 წელი მყავდა, მექანიკური კოლოფი ქონდა და აქ ზოგიერთი რომ წერს, "სციპლენიის" პრობლემები აქვსო, სულაც არ იყო მასე 100000 მილზე გავყიდე rolleyes.gif
მოკლედ მაინტერედებს შემდეგი:
შეიძლება თუ არა მაგალითად D-ში რომაა პირდაპირ სვლის დროს გადავიტანო მე-2 სიჩქარეში
მართალია თუ არა, რომ მხოლოდ 1 სიჩქარეშია მუდმივად ხიდთა შორის განაწილება 55/45-ზე არადა მექანიკა მუდმივად 50/50-ზე იყო და ძალიან კარგი სასიარულო იყო
ასევე მაინტერესებს ჩაქრობის დროს მაინდამაინც P-ში უნდა იყოს? რა დაშავდება ვითომ იგივე D-ში რომ ჩავაქრო?
ჩეკის ქვეშ, ზეთის ტემპერატურაო რომ აწერია, ეგ კოლოფის ზეთის ტემპერატურაა? და რა ხდება, შეიძლება გადახურდეს და აანთოს? როგორ უნდა მოვიქცე მაშინ?
წინასწარ მადლობა განათლებისთვის
ცნობისათვის, ესეც ამერიკულია 2003წ მოდელი
პ.ს. რასაც ამას ვატყობ, (გალოპერზე მოგახსენეთ უკვე, საშინელება იყო, როცა გაუხარდებოდა მაშინ რთავდა სულ ნაირ-ნაირ სიჩქარეებში) მერსედესის კოლოფს აშკარად ჯობია wink.gif ის მაგარი "პოზნია"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
chrdili
გამოხმაურება Mar 9 2011, 02:00
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




ციტატა(A-KO @ 9th March 2011 - 00:46) [snapback]242049[/snapback]
აუჰ! დამამივიდეთ რა!... ნუ რა ვქნა ვერ დავამუღამე...
გავაჩერე ჩავაქრე.. მერე ვტოვებ სიჩქაეში...ამ შემთხვევაში P-ში. შავ დღეში აღმოვჩნები ესეიგი მალე ხო?
ბრძენი წინაპრები გვყავდა, შეჩხვეულს ნუ გადააჩვევ, მიუჩვეველს ნუ მიაჩვევო რომ ამბობდნენ...
მექანიკა არავის დყავთ, გაცვლა რომ ინდოდეთ? ოღონდ მარცხენა რულიანი....

ეხლა მივხვდი, D-ში რომც ჩააქრო გასაღებს ვერ გამოაძრობ, შენ ეტყობა საწვავის ეკონომიის მიზნით შუქნიშანზე დგომის დროს აქრობ და იმიტომ გაწუხებს ეგ პრობლემა wink.gif, ისე გაზზე გადაყვანის თემა არის აქ, და ორჯერ უფრო ეკონომიურიც არი როგორც წერენ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A-KO
გამოხმაურება Mar 9 2011, 15:24
გამოხმაურება #3


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 161
რეგისტრ.: 15-February 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,839




ციტატა(chrdili @ Mar 9 2011, 03:00) [snapback]242081[/snapback]
ეხლა მივხვდი, D-ში რომც ჩააქრო გასაღებს ვერ გამოაძრობ, შენ ეტყობა საწვავის ეკონომიის მიზნით შუქნიშანზე დგომის დროს აქრობ და იმიტომ გაწუხებს ეგ პრობლემა wink.gif, ისე გაზზე გადაყვანის თემა არის აქ, და ორჯერ უფრო ეკონომიურიც არი როგორც წერენ wink.gif

არანაერად, რა ეკონომია, რისი გაზი... მექანიკას რომ გააჩერებ და გადადიხარ მანქანიდან, იღებ პირდაპირ და აქრობ, რომელ სიჩქარეშიცაა, მერე აგდებ პირველში და იღებ გასაღებს, ასე ვაკეთებ ხშირად ამაზეც და ახლა ნურავინ მეტყვის კიდევ მანქანის ტარება არ იციო biggrin.gif დათვლა მეზარება თორემ მილიონს ნაღდად ვიქნები გადაცილებული რომ შევკრიბო რაც სხვადასხვა მანქანებით მივლია rolleyes.gif

პატივცემულო საზოგადოებავ, ჩაქრობაზე და ხიდთა შორის განაწილებაზე გარკვეული პასუხები მივიღე, მაგრამ რატომღაც არავინ მპასუხობთ თუ რა ტემპერატურის ნათურაა ჩეკის ქვეშ და შეიძლება თუ არა სიარულის დროს D-დან მაგალითად მე-2 გადავიტანო ან დავძრა 1, მერე გადავრთო 2 და ა.შ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
A-KO   ავტომატური გადაცემათა კოლოფი   Mar 8 2011, 15:48
nugo85  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge