გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Mar 8 2011, 15:48
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 |
პატივცემულო საზოგადოებავ
გთხოვთ გამიზიაროთ ავტომატური გადაცემათა კოლოფის ხმარების წესები, 25 წელზე მეტია მანქანა მყავს, ავტომატებიც მყოლია (ოღონდ მოკლე პერიოდებში, საშინლად მახსოვს გალოპერი მოკლედ მაინტერედებს შემდეგი: შეიძლება თუ არა მაგალითად D-ში რომაა პირდაპირ სვლის დროს გადავიტანო მე-2 სიჩქარეში მართალია თუ არა, რომ მხოლოდ 1 სიჩქარეშია მუდმივად ხიდთა შორის განაწილება 55/45-ზე არადა მექანიკა მუდმივად 50/50-ზე იყო და ძალიან კარგი სასიარულო იყო ასევე მაინტერესებს ჩაქრობის დროს მაინდამაინც P-ში უნდა იყოს? რა დაშავდება ვითომ იგივე D-ში რომ ჩავაქრო? ჩეკის ქვეშ, ზეთის ტემპერატურაო რომ აწერია, ეგ კოლოფის ზეთის ტემპერატურაა? და რა ხდება, შეიძლება გადახურდეს და აანთოს? როგორ უნდა მოვიქცე მაშინ? წინასწარ მადლობა განათლებისთვის ცნობისათვის, ესეც ამერიკულია 2003წ მოდელი პ.ს. რასაც ამას ვატყობ, (გალოპერზე მოგახსენეთ უკვე, საშინელება იყო, როცა გაუხარდებოდა მაშინ რთავდა სულ ნაირ-ნაირ სიჩქარეებში) მერსედესის კოლოფს აშკარად ჯობია |
|
|
|
![]() |
Mar 9 2011, 16:41
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 |
ციტატა(lasha80 @ 9th March 2011 - 17:27) [snapback]242207[/snapback] მაგ დროს P-ს ადგება ძალა, ანუ როდესაც P-ში ტოვებ მანქანა აღარ უნდა გაქანდეს. როგორ ადგება ძალა P-ს ნუ გადამრევთ კაცო, ხო დავწერე გარკვევით ციტატა(levanisan @ 9th March 2011 - 16:58) [snapback]242194[/snapback] გავაჩერე მანქანა დაღმართზე, ჩავაგდე P-ში და ამოვწიე რუჩნიკი,მხოლოდ ამის მერე აუშვი ტორმუზზე ფეხი.
ასეთ გაჩერებულ მანქანას როდესაც რუჩნიკს ჩაუწევ მანქანა ოდნავ გორდება და ჩერდება, ანუ მანქანას აჩერებს უკვე კარობკა P. |
|
|
|
A-KO ავტომატური გადაცემათა კოლოფი Mar 8 2011, 15:48
nugo85
![]() ![]() |