![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
პატივცემულო საზოგადოებავ
გთხოვთ გამიზიაროთ ავტომატური გადაცემათა კოლოფის ხმარების წესები, 25 წელზე მეტია მანქანა მყავს, ავტომატებიც მყოლია (ოღონდ მოკლე პერიოდებში, საშინლად მახსოვს გალოპერი ![]() ![]() ![]() მოკლედ მაინტერედებს შემდეგი: შეიძლება თუ არა მაგალითად D-ში რომაა პირდაპირ სვლის დროს გადავიტანო მე-2 სიჩქარეში მართალია თუ არა, რომ მხოლოდ 1 სიჩქარეშია მუდმივად ხიდთა შორის განაწილება 55/45-ზე არადა მექანიკა მუდმივად 50/50-ზე იყო და ძალიან კარგი სასიარულო იყო ასევე მაინტერესებს ჩაქრობის დროს მაინდამაინც P-ში უნდა იყოს? რა დაშავდება ვითომ იგივე D-ში რომ ჩავაქრო? ჩეკის ქვეშ, ზეთის ტემპერატურაო რომ აწერია, ეგ კოლოფის ზეთის ტემპერატურაა? და რა ხდება, შეიძლება გადახურდეს და აანთოს? როგორ უნდა მოვიქცე მაშინ? წინასწარ მადლობა განათლებისთვის ცნობისათვის, ესეც ამერიკულია 2003წ მოდელი პ.ს. რასაც ამას ვატყობ, (გალოპერზე მოგახსენეთ უკვე, საშინელება იყო, როცა გაუხარდებოდა მაშინ რთავდა სულ ნაირ-ნაირ სიჩქარეებში) მერსედესის კოლოფს აშკარად ჯობია ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
ესეიგი გავოგნგი რა, რა აჟიოტაჟი გამოვიწვიე ჩემი უცოდინრობით..
პარკინგი, დრაივი, ნეიტრალი.. ზოგმა უკანა სვლაზეც მომცა რჩევა.. რამე ცუდად ჩამოვაყალიბე? ვიკითხე რა! თუ ვინმეს საღი აზრი გაქვთ, გთხოვთ ხელახლა წაიკითხოთ რითაც დაიწყო ეს ამბავი გასაგებად, მარტივად გამცეთ პასუხი, ვიმეორებ - მეტ ნაკლებად ჩაქრობაზე, ხიდთაშორის განაწილებაზე პასუხი მივიღე (დიდი მადლობა) ასევე სვლის დროს სიჩქარის გადარათვაზეც მაგრამ კაციშვილი არ მეუბნება ის ტემპერატურის დაჩიკი (ჩეკის ქვეშ) რაა და როგორ უნდა მოვიქცე თუ აანთებს |
|
|
![]() ![]() |