![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
პატივცემულო საზოგადოებავ
გთხოვთ გამიზიაროთ ავტომატური გადაცემათა კოლოფის ხმარების წესები, 25 წელზე მეტია მანქანა მყავს, ავტომატებიც მყოლია (ოღონდ მოკლე პერიოდებში, საშინლად მახსოვს გალოპერი ![]() ![]() ![]() მოკლედ მაინტერედებს შემდეგი: შეიძლება თუ არა მაგალითად D-ში რომაა პირდაპირ სვლის დროს გადავიტანო მე-2 სიჩქარეში მართალია თუ არა, რომ მხოლოდ 1 სიჩქარეშია მუდმივად ხიდთა შორის განაწილება 55/45-ზე არადა მექანიკა მუდმივად 50/50-ზე იყო და ძალიან კარგი სასიარულო იყო ასევე მაინტერესებს ჩაქრობის დროს მაინდამაინც P-ში უნდა იყოს? რა დაშავდება ვითომ იგივე D-ში რომ ჩავაქრო? ჩეკის ქვეშ, ზეთის ტემპერატურაო რომ აწერია, ეგ კოლოფის ზეთის ტემპერატურაა? და რა ხდება, შეიძლება გადახურდეს და აანთოს? როგორ უნდა მოვიქცე მაშინ? წინასწარ მადლობა განათლებისთვის ცნობისათვის, ესეც ამერიკულია 2003წ მოდელი პ.ს. რასაც ამას ვატყობ, (გალოპერზე მოგახსენეთ უკვე, საშინელება იყო, როცა გაუხარდებოდა მაშინ რთავდა სულ ნაირ-ნაირ სიჩქარეებში) მერსედესის კოლოფს აშკარად ჯობია ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
ერთს მეც დავამატებ (სხათა შორის ამ საკითხზე ძალიან ბევრი დისკუსია იყო ) D-ში როცა არის სელექტორი მუხრუჭით გაჩერება 20 წმ-ზე მეტით რეკომენდირებული არ არის, სწორი ექსპლუატაციისათვის. ანუ შუქნიშანზე რო ჩერდებიან 80 წამი. ასევე აღმართში სიარულის დროს საწვავის ეკონომიის მიზნით ცვალებადი აქსელერაცია .ამით თურმე გადაცემათა კოლოფს (ავტომატურს ძალიან დიდი პრობლემა ემუქრება. ასევე დაღმართ-აღმართში უმუხრუჭოდ გაჩერება ანუ აღმართში D და მუხრუჭს ფეხს არ ადებენ და დაღმართზე R .
ციტატა(nugo85 @ 10th March 2011 - 13:22) [snapback]242806[/snapback] D-3-D ჩვეულებრივად მოსულა ხო? +1 ციტატა(shreketa @ 11th March 2011 - 10:01) [snapback]243272[/snapback] რო გაჩერდები ტორმუზე გიდგას გადაგაქ ნ-ში, ამოწევ რუჩნიკს, უშვებ ტორმუზს ფეხს ანუ მანქანს კიდებ მთლიანად რუჩნიკზე და მერე აგდებ პ-ში. ეს თავიდან აგაცილებს პარკინგის ჩამკეტის ცვეთას და შესაძლოა მოტეხვასაც თუ ძაან სპუსკზე გიდგას ხშირად მანქანა და პარკინგით აჩერებ. +1 |
|
|
![]() ![]() |