![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მაპატეით თემას რომ ვხსნი ამ პატარა კითხვის გამო. ერთი ორ ადამიანს თუ ეცოდინება ამაზე პასუხი და ინტერნეტშიც შეიძლება ნახვა, მაგრამ
იყოს მაინც აქ სხვებიც ნახავენ და გამოადგებათ იმედია. solenoid box-ი უკვე დავშალე და ყველა გავწმინდე. ახლა boost control solenoid-ის ჯერია. რაღაც ვერ იჭეს მგონი სათანადოდ წნევას ჩემი ტურბინა. როცა დაზაგლუშკებულია იცოცხლე რაკეტასავითაა, ახლა უჭირს დაბლებიდან ამოქაჩვა. მოკლედ მინდა პროფილაქტიკეიშენის მიზნით გაწმენდვა და პირველ რიგში მაინტერესებს როგორ იხსნება????? და ბარემ ისიც მითხარით. ამ დღეებში ვაპირებ ვაკუუმის შლანგების გამოცვლასაც და ინტერქულერიც ხომ არ გავრეცხო სულ ზეთიანია შიგნით. თორე ისე მგონი აზრი არ აქვს. ეს სოლენოიდები 1 თვეში ისევ სულ ზეთიანია ხოლმე, რამდენიც არ უნდა წმინდო მაინც შეაქვს ზეთი.. ფული არ მაქვს ეხლა და რომ მექნება ვაპირებ grim speed-ის 3-port სოლენოიდის დაყენებას და რას მირჩევთ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 21:29) [snapback]243683[/snapback] მერ როგორც ვიცი რესტრიქტორი ერთი სოლენოიდ ბოქსში აქვს და მეორე კიდევ boost control სოლენოიდიდან რომ გამოდის შლანთი T პორმის გადამყვანში რომელიც შედის მანდაა. კიდევ სადმე ხომ არაა? თუ მანქანას თრექშენი არა აქვს ეგ ორი ცალი რესტრიქტორია და + კიდევ ერთია, კოლექტორიდან რომ მიდის ტრაინიკზე რომლიც იყოფა ბაიპასზე და ინტეიქზე, ინთეიქისკენ მიმავალზი კიდევ ერთი ტაინიკია და ის მე თე შლანგს უერთდება. მოკლედ აქედან ძნელი ასახსნელია ![]() ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 21:15) [snapback]243676[/snapback] არამგონია გამეფუჭებინა. გუშინ მეორედ გავხსენი და ვნახე რომ არცერთ სოლენოიდი არ დაზიანებულა. უბრალოდ კარბ ქლინერ-ნარევი და ოდნავ ზეთიანი ფუფუ იყო შიგნით ინტერქულერში ზეთის ნადები აქვს აქვს აშკარად. მაგი იწმენდება საერთოდ? მე მგონი კარგი აზრია მთლიანი სისტემა გაიწმინდოს რამოდენიმეჯერ. (ერთხელ გაწმენდა არ შველი როგორ აღმოჩნდა) მანდ ყველა სელენოიდი ან გახსნიია ან დაკეტილი გარდა მეხუთე სელენოიდისა. ამ სელენოიდს ჰქვია გამონაბოლქცის აქტუატორის დოზატორი სელენოიდი, ეგ უკვე დუთიებით მუშაობს და მისი გამოტარიანობა ზუსტად ისეთი თუ არ არის როგორც ქარხანაში ჩაიფიქრეს, მაშინ ის 40% დუთიზე იმდენ ჰაერს ვერ გაატარებს რამდენიც დაგეგმილია და შედეგად მივიღებთ წანაცვლება ტვინ-სინგლ რეჟიმებში გადასვა-გადმისვლისას. ჩემსას სჭირს ახლა მსგავსი რამე და შედეგდ ძალიან ადრე იწყებს მეორეზე გადასვლას, სინამდვილეში მეორე ვერ ქაჩავს და 3000-დან 5500 აბაროტამდე ლაგი მაქვს, პირდაპირ ვიტყვი რომ საშინელებაა. აი მაგ სელენოიდის გატარობა რამდენი უნდა იყოს - ეგ არ სად არ წერია. გარდა მაგისა ამ სელენოიდს 3 პირტი აქვს, ერთში ბუსტი ერთდება, მერეში ვაკუუმი და მესამედან გამოდი ამ ბუსტის და ვაკუუმის შეზავებით გამოსული საჭირო წნევა, აქედან გამოდინარე, სელენოიდი კარგიც რომ იყოს არც ისაა ცნობილი თუ რამდენი უნდა იყოს ამ სელენოიდში შემავალი შლანგების გამტარიანობა და რა ვაკუუმი და რა ბუსტი უნდა მქონდეს იქ, ასე რომ ამ სელენოიდის დაკალიბრება და შემოწმება ფაქტიურად შეუძლებელია. მანამდე თუ ვერ გავყიდე ჩემი მანქანა, ცოტა რომ დათბება ვგეგმავ ცალ ტურბინაზე გადაყვანა, იმ ცალი ტურბინის შესაბამისად სმესის და ბუსტის დარეგულირებას. თუ ეს პროქტი წარმატებით დასრულდა(დიდ იმედი მაქვს) მერე დავწერ რა და როგორ გავაკეთე. ვნც თავის ხელით გადააკეთებს იმას დაეხმარება ჩემი გამოცდილება და ვინც თავის ხელით გაკეთებას ვერ გარისკავს - იმათთვის ფასებს მერე გამოვაქვეყნებ როცა ჩემსას ბოლომდე გავიყვან |
|
|
![]() ![]() |