IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> boost control solenoid, გაწმენდა
gentoo
გამოხმაურება Mar 11 2011, 18:24
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




მაპატეით თემას რომ ვხსნი ამ პატარა კითხვის გამო. ერთი ორ ადამიანს თუ ეცოდინება ამაზე პასუხი და ინტერნეტშიც შეიძლება ნახვა, მაგრამ
იყოს მაინც აქ სხვებიც ნახავენ და გამოადგებათ იმედია.

solenoid box-ი უკვე დავშალე და ყველა გავწმინდე.
ახლა boost control solenoid-ის ჯერია. რაღაც ვერ იჭეს მგონი სათანადოდ წნევას ჩემი ტურბინა. როცა დაზაგლუშკებულია იცოცხლე რაკეტასავითაა, ახლა უჭირს დაბლებიდან ამოქაჩვა. მოკლედ მინდა პროფილაქტიკეიშენის მიზნით გაწმენდვა და პირველ რიგში მაინტერესებს როგორ იხსნება?????



და ბარემ ისიც მითხარით. ამ დღეებში ვაპირებ ვაკუუმის შლანგების გამოცვლასაც და ინტერქულერიც ხომ არ გავრეცხო სულ ზეთიანია შიგნით.
თორე ისე მგონი აზრი არ აქვს. ეს სოლენოიდები 1 თვეში ისევ სულ ზეთიანია ხოლმე, რამდენიც არ უნდა წმინდო მაინც შეაქვს ზეთი..

ფული არ მაქვს ეხლა და რომ მექნება ვაპირებ grim speed-ის 3-port სოლენოიდის დაყენებას და რას მირჩევთ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Mar 12 2011, 01:01
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ციტატა(maxouni @ 12th March 2011 - 01:02) [snapback]243840[/snapback]
მანდ ყველა სელენოიდი ან გახსნიია ან დაკეტილი გარდა მეხუთე სელენოიდისა. ამ სელენოიდს ჰქვია გამონაბოლქცის აქტუატორის დოზატორი სელენოიდი, ეგ უკვე დუთიებით მუშაობს და მისი გამოტარიანობა ზუსტად ისეთი თუ არ არის როგორც ქარხანაში ჩაიფიქრეს, მაშინ ის 40% დუთიზე იმდენ ჰაერს ვერ გაატარებს რამდენიც დაგეგმილია და შედეგად მივიღებთ წანაცვლება ტვინ-სინგლ რეჟიმებში გადასვა-გადმისვლისას.

ეგ გამონაბოლქვს რასაც აძლევს მეორე ტურბინას preparatory rotation-ის დროს ხდება და ეგ სოლენოიდი მაგ დროს ასრულებს ვეისტგეიტის ფუნქციებს. ვგონებ ეგ სულ ცოტა ხანი ჭირდება მაგ სისტემას. როგორცკი წნევის დიპრენციალის სენსორი დააფიქსირებს თანაბარ წნევას, მაშინ ბოლომდე უნდა გახსნას წესით ეგ სოლენოიდი ყველანაირი დუტის გარეშე და კონტროლი ისევ ვეისტგეიტზე გადმოდის. იხსნება აირ ინტეიქ კლაპანი, იხურება pressure relief კლაპანი და უბერავს ხოშიანად.

მართალი ხარ საშინელებაა ბოლომდე რომ მიაჭერ და რომ მორჩება ლაგი, მერე სანამ დაკეტავს ნორმალურად უბერავს... მანამდე ც-კლასები მასწრებენ sad.gif რამისსაა დარდისგან მოვკვდე hang2.gif

მახო შენი იმედი მაქვს friends.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gentoo   boost control solenoid   Mar 11 2011, 18:24
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge