IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ავტომატური გადაცემათა კოლოფი, ხმარების წესები
A-KO
გამოხმაურება Mar 8 2011, 15:48
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 161
რეგისტრ.: 15-February 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,839




პატივცემულო საზოგადოებავ
გთხოვთ გამიზიაროთ ავტომატური გადაცემათა კოლოფის ხმარების წესები, 25 წელზე მეტია მანქანა მყავს, ავტომატებიც მყოლია (ოღონდ მოკლე პერიოდებში, საშინლად მახსოვს გალოპერი dry.gif ) და დიდად არ დავინტერესებულვარ მათი ხმარებით. ჩემს ახლანდელ ფორესტერს, (რომელის შეძენაში თქვენი რჩევები დიდად დამეხმარა და კიდევ ერთხელ მადლობა) ავტომატური კოლოფი აქვს, სამწუხაროდ ნორმალური მანქანა და მექანიკა ვერ ვნახე.. unsure.gif აქ ვკითხულობდი თემებს და ვერ ვნახე ჩემს კითხვებზე პასუხი. მინდა გითხრათ, რომ წინა ფორესტერს, (ამერიკული 1999წ L) რომელიც 4 წელი მყავდა, მექანიკური კოლოფი ქონდა და აქ ზოგიერთი რომ წერს, "სციპლენიის" პრობლემები აქვსო, სულაც არ იყო მასე 100000 მილზე გავყიდე rolleyes.gif
მოკლედ მაინტერედებს შემდეგი:
შეიძლება თუ არა მაგალითად D-ში რომაა პირდაპირ სვლის დროს გადავიტანო მე-2 სიჩქარეში
მართალია თუ არა, რომ მხოლოდ 1 სიჩქარეშია მუდმივად ხიდთა შორის განაწილება 55/45-ზე არადა მექანიკა მუდმივად 50/50-ზე იყო და ძალიან კარგი სასიარულო იყო
ასევე მაინტერესებს ჩაქრობის დროს მაინდამაინც P-ში უნდა იყოს? რა დაშავდება ვითომ იგივე D-ში რომ ჩავაქრო?
ჩეკის ქვეშ, ზეთის ტემპერატურაო რომ აწერია, ეგ კოლოფის ზეთის ტემპერატურაა? და რა ხდება, შეიძლება გადახურდეს და აანთოს? როგორ უნდა მოვიქცე მაშინ?
წინასწარ მადლობა განათლებისთვის
ცნობისათვის, ესეც ამერიკულია 2003წ მოდელი
პ.ს. რასაც ამას ვატყობ, (გალოპერზე მოგახსენეთ უკვე, საშინელება იყო, როცა გაუხარდებოდა მაშინ რთავდა სულ ნაირ-ნაირ სიჩქარეებში) მერსედესის კოლოფს აშკარად ჯობია wink.gif ის მაგარი "პოზნია"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Raven
გამოხმაურება Mar 13 2011, 00:26
გამოხმაურება #2


verified women for adult hookups
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Usa
მომხმარებელი № 30




datka
3 და დ-ს შორის ის სხვაობაა რო თუ 3-ით დაძრავ მე-4-ში არარ გადააგდებს, ასე რომ მნიშვნელობა არა აქ ტოვლზე და ყინულზე რითი დაძრავ დ-თი თუ 3-ით.
თუ ყინულია სულ და სწორი გზაა ჰოლდი ჩაურთე და მაშინ მეორეთი დაძრავს თვითონ, რო არ დაბუქსავდე.
თოვლში თუ გიჭირს 1-ში ჩააგდე რო განაწილება დაბლოკო ხიდებს შორის და რო დაიძვრები და აკრეფ სიჩქარეს მიკარი ხელი და გადაყარე მერე ზევით 2, 3.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TIX-100
გამოხმაურება Mar 13 2011, 07:03
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 721
რეგისტრ.: 23-January 11
მდებარ.: sofeli gamarjveba
მომხმარებელი № 1,779




ციტატა(Raven @ Mar 13 2011, 00:26) [snapback]244235[/snapback]
datka
3 და დ-ს შორის ის სხვაობაა რო თუ 3-ით დაძრავ მე-4-ში არარ გადააგდებს, ასე რომ მნიშვნელობა არა აქ ტოვლზე და ყინულზე რითი დაძრავ დ-თი თუ 3-ით.
თუ ყინულია სულ და სწორი გზაა ჰოლდი ჩაურთე და მაშინ მეორეთი დაძრავს თვითონ, რო არ დაბუქსავდე.
თოვლში თუ გიჭირს 1-ში ჩააგდე რო განაწილება დაბლოკო ხიდებს შორის და რო დაიძვრები და აკრეფ სიჩქარეს მიკარი ხელი და გადაყარე მერე ზევით 2, 3.

მასე დანამდვილებით იცი რომ შეიზლება ნახადო გადართვა?.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
A-KO   ავტომატური გადაცემათა კოლოფი   Mar 8 2011, 15:48
nugo85  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge