![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 263 რეგისტრ.: 7-April 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 992 ![]() |
მოკლედ!! 2.5 მექანიკას შეუცვალეთ ძრავი და ჩავდგით 2.0 მექანკა, გალოვკა კი 2.5 დავტოვეთ მანქანა ამერიკულია!! აქვს (პერებოი) და ვერაფრით ვერ გავიგეთ რის გამო! დეტონატორი (დაჩიკი) შევცვალეთ, (ვოზდუხამერიც) მაგრამ მაინც პერებოი აქვს!ამის დედაც(( და ხომ ვერ მირჩევთ რა ვქნა ან ვის მივაკითხო ზემოხსენებულ პრობლემასთან საკავშირებით!
წინასწარ გიხდით მადლობას!! |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,162 რეგისტრ.: 28-August 10 მდებარ.: Tbilisi, Georgia მომხმარებელი № 1,361 ![]() |
საერთოდ აბაროტიანი ძრავების ტენდენციაა ზეთის მოკლება და რა თქმა უნდა სიარულის სტილთანაც არის დაკავშირებული
ისე ყველაფერი იმაზეც არის დამოკიდებული ცხელ ძრავზე სინჯავ ზეთს თუ ცივზე (გაფართოების ფაქტორია) - პრინციპში ის მინიმუმი და მაქსიმუმი შუპზე მაგიტომაც არის. თან ის სხვაობა რაც მინიმუმსა და მახიმუმს შორის არის ეს ის რაოდენიბაა რაც ძრავის ნორმალური მოხმარებისას შეიძლება გაიხარჯოს ![]() otarik - პრივეტ ![]() |
|
|
![]() ![]() |