![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
გადავწყვიტე ძრავზე დამიწების კაბელის დამატება და ამასთან ერთად დავაყენო ვოლტაჟის სტაბილიზარტორი.
ვოლტაჟის სტაბილიზაროტორად გადავწყვიტე http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-UNIVERS...sQ5fAccessories აი კაბელად ვფიქრობ ელიავაზე დავითრიო ერთ ჟილიანი სპილენძის კაბელი. ამერიკიდან, რომ არ ჩამოვიტანო ჩინური კაბელი ![]() ვფიქრობ წყვილი კაბელის დამაგრებას ძრავის ბლოკზე. ვისაც გაგიკეთებიათ მსგავსი რამ და გაგაჩნიათ გამოცდილება, გთხოვთ გამიზიაროთ იგი ![]() აბა ველი იდეა-შემოთავაზებებს. მადლობა წინასწარ. -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ერთ ჟილიანი არ ივარგებს, პირიქით, რაც შეიძLება ბევრი და წვრილი ჟილები უნდა ქონდეს. ეგ მიდის მატორის ბლოკზე როგორც მარჯვენა, ისე მარცხენა მხარეს, მიდის კუზაოზე ფაირვოლთან, ანუ იქ, სადაც ახლოსვე კომპიუტერი და გაყვანილობა იღებს დამიწებას, რო ჩერეს კუზოს სვარკები არ მოუწიოს გავლა დენს და კიდე ბევრგან მიყავთ ხოლმე, თუმცა ესენია ძირითადი.
თუ სერიოზული სისტემა გიყენია, იქაც წაიყვანე ზოგი ამბობს ძლაას უმატებსო, ზოგიც უფრო პლავნად მუშაობსო, ზოგი ამბობს წვას უკლებსო, თეორიულად რაღაცას გააუმჯობესებს, ცდად ღირს, არავის დაუწერია არ ვარგა და უარესობა ვიგრძენიო, ყველა დადებითად ახასიათებს |
|
|
![]() ![]() |