IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> Engine Grounding Kit
Niklolozi
გამოხმაურება Mar 13 2011, 21:16
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,115
რეგისტრ.: 28-July 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 254




გადავწყვიტე ძრავზე დამიწების კაბელის დამატება და ამასთან ერთად დავაყენო ვოლტაჟის სტაბილიზარტორი.

ვოლტაჟის სტაბილიზაროტორად გადავწყვიტე http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-UNIVERS...sQ5fAccessories


აი კაბელად ვფიქრობ ელიავაზე დავითრიო ერთ ჟილიანი სპილენძის კაბელი. ამერიკიდან, რომ არ ჩამოვიტანო ჩინური კაბელი biggrin.gif.

ვფიქრობ წყვილი კაბელის დამაგრებას ძრავის ბლოკზე.

ვისაც გაგიკეთებიათ მსგავსი რამ და გაგაჩნიათ გამოცდილება, გთხოვთ გამიზიაროთ იგი smile.gif.

აბა ველი იდეა-შემოთავაზებებს. მადლობა წინასწარ.


--------------------
I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
TaO
გამოხმაურება Mar 13 2011, 22:59
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




Niklolozi
სალამი ..... მე პირადად გირჩევ იმას რაც ჩემს მანქანას იაპოშკამ და მე გაუკეთეთ. biggrin.gif ....შენ პროსტო ,,ფარა" თქვი smile.gif

კაბელები ელიავაზე არავითარ შემთხვევაში არ იყიდო, ფულის ზედმეტი ხარჯვაა და 0 შედეგი... იმიტომ, რომ მაგ ჩინურ-თურქულ და გაურკვეველ წარმომავლობის კაბელებს გამტარიანობა საერთოდ - 10000-ის ტოლი აქbiggrin.gif

დამიწება....
ციტატა(bako @ 13th March 2011 - 23:14) [snapback]244572[/snapback]
ეგ მიდის მატორის ბლოკზე როგორც მარჯვენა, ისე მარცხენა მხარეს, მიდის კუზაოზე ფაირვოლთან, ანუ იქ, სადაც ახლოსვე კომპიუტერი და გაყვანილობა იღებს დამიწებას, რო ჩერეს კუზოს სვარკები არ მოუწიოს გავლა დენს და კიდე ბევრგან მიყავთ ხოლმე, თუმცა ესენია ძირითადი

100 % მართალია და სადაც მეტ ადგილას დააერთებ მით უკეთესი, როგორც მანქანისათვის ისე ,, საუნდისათვის" ნუ თუ გაქვს. smile.gif .. ეს კაბელი უნდა იყოს მინ 2AWG-4AWG მდე და საქართველოს და მსოფლიოს პირობებში საუკეთესო შეგიძლია შეიძინო მონსტერის ფირმის 1გრ.მ 19.5 ლარი სუპერ კლასის , რომლის დამცავი ზედაპირი უძლებს 120 გრადუს .... ასევე დიდი მნიშვნელობა აქვს კონექტორებს რა მასალით იქნება დამზადებული და ზედაპირი დაფარული (სასურველია ასევე მოსტერის ან დლს ფირმის რომლებიც 16K ოქროთი არის დაფარული.. წყვილი 35-45 ეროვნული... ამას ასევე ჭირდება ბიპოლარული კონდესატორი რომელსაც საქართველოს პირობებში ვერ იშოვი და დაიკიდებ. smile.gif .. გინდა კლემა რაც ყველაზე მთავარია საქართველოს პირობრბში 55-64 ლარი მაგრამ მაგის საშვალება თუ არ არის მაგასაც დაიკიდებ ჩემს კლემას განახებ სურათს გადაუღებ რამე მაგისმაგვარს იშოვი და გამდნარ სპილენძში ან ოქროში ამოავლებინებ და იქნება გოჭივით...... biggrin.gif ........

რაც შეეხება + ტერმინალს აიღებ ისევ მინიმუმ 2 AWG სისქის მონსტერის კაბელს და დინამოს შკივიდან წამოიყვან აკუმულიატორის + ტერმინალზე აუცილებელია აკუმ. ამპერაჟის სიდიდის მცველით იმიტომ, რომ საუნდი მანქანაში თუ გიყენია და შემთხვევით მოკლე მოხდა დინამოს ყიდვა მოგიწევს მე მაგალითად ეს ყველაფერი გავაკეთე მანქანაში, რომელსაც ცვეტა-მუზიკას სავით ქონდა ძაბვის ცვალებადობა... მოკლა ადგილზე.......
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Niklolozi   Engine Grounding Kit   Mar 13 2011, 21:16
bako   ერთ ჟილიანი არ ივა...   Mar 13 2011, 22:14
Niklolozi  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge